הבחירות לכנסת ה-20

שרת הבריאות לשעבר, יעל גרמן, על פירוק הממשלה: תסכול נוראי, עד כדי כאב פיזי

0
0

ח”כ יעל גרמן, באחוזת בית הכרם: “ציפינו שנקודת השבר תגיע– וכשהתחילו לשים לנו מקלות בגלגלים במהלך קידום חוק ההסדרים, היה ברור מאוד שראש הממשלה וחבריו בליכוד ובישראל ביתנו לא באמת מעוניינים בקידום רפורמות”.
שרת הבריאות לשעבר, יעל גרמן, על פירוק הממשלה: תסכול נוראי, עד כדי כאב פיזי
שרת הבריאות לשעבר, יעל גרמן, על פירוק הממשלה: תסכול נוראי, עד כדי כאב פיזי

“היה זה תסכול נוראי, עד כדי כאב פיזי. עמדתי בראש ועדה ששמה לה למטרה לבחון ולתקן את הבעיות הקריטיות ביותר ב’מערכת הבריאות’ ואחרי חודשים בהם גיבשנו 100 המלצות לחיזוק ולשיפור המערכת – כל התכניות הנפלאות והחשובות האלה פשוט נשמטו לנו בין הידיים” – כך בווידוי כן ונדיר מצד איש/ת ציבור, חשפה אמש (ג’), שרת הבריאות לשעבר ח”כ יעל גרמן את הקושי הגדול בלעזוב את תפקידה כשרה בשיאן של הרפורמות שקידמה במסגרת המשרד שעמדה בראשו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ח”כ גרמן (מפלגת “יש עתיד”), אמרה את הדברים בבית הדיור המוגן ’אחוזת בית הכרם’ בעיר ירושלים בעת ביקור שערכה במקום. לדבריה; “אחד הדברים שהכי אפיינו את “יש עתיד” הוא שלא כתבו עלינו מעולם במדורי הרכילות, ולא דיברו עלינו בהקשר של קומבינות, ולא של תקיעות סכינים ולא של שחיתות…

באנו בניקיון כפיים ועבדנו בניקיון כפיים, וחברי הכנסת של “יש עתיד” הם הנקיים ביותר שנלחמו כנגד השחיתות, באמונה וביושר”.

בנוסף, התייחסה ח”כ גרמן, גם אל הדרך שבה נסתיימה דרכה של הממשלה אשר בה ישבה; “הייתה לנו שנה ראשונה של ירח דבש, בה הצלחנו להעביר את החוקים החשובים כמו ’חוק השוויון בנטל’ ו’חוק המשילות’.

מיד לאחר מכן, התחילו להתגלות פתאום בעיות עקרוניות בחוק ההסדרים, וכשהתחילו לשים לנו מקלות בגלגלים במהלך קידום חוק ההסדרים, היה ברור מאוד שראש הממשלה וחבריו בליכוד ובישראל ביתנו לא באמת מעוניינים בקידום רפורמות ושינוי של התרבות השלטונית בישראל”. סיכמה שרת הבריאות לשעבר ח”כ יעל גרמן.

▼ אחוזת בית הכרם, ירושלים

נטשה צ’צ’יק, יועצת תקשורת בכירה בחברת ’קוצ’יק – פרסי צדוק’ מספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי תקשורתי לחברות, תאגידים וגופים ציבוריים, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “בית הכרם, הינו דיור מוגן יוקרתי מ’רשת אחוזות רובינשטיין’ הממוקם ברחוב אביזהר 8, בלב שכונת רמת בית הכרם בעיר ירושלים.

רשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה בישראל, מציעה שילוב מנצח של יוקרה, איכות חיים שלווה וביטחון. האחוזה ממוקמת מעל למרכז הקניות כרם, מה שמציע נגישות מקסימלית ונוחה למגוון חנויות, בתי עסק, מסעדות ובתי קפה.

דיירי אחוזת בית הכרם מתגוררים בדירות יוקרה מעוצבות ומאבוזרות ברמה הגבוהה ביותר. הדירות – בנות 2 חדרים מורחבים, 3 חדרים, 4 חדרים או פנטאהוזים – כוללות מרפסות שמש ופינות עבודה.

בית הכרם, מציעה לאוכלוסייה הבוגרת את כל האפשרויות לחיים הטובים: דירות יפהפיות במספר גדלים, חברה נעימה ואיכותית, צוות מסור ואוהב, מתקני ספורט משוכללים, הרצאות מרתקות, מגוון עצום של פעילויות יומיומיות, שירותי בריאות ורפואה צמודה ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן