חוק ומשפט

לשכת עורכי הדין: רק 63% מהנבחנים שניגשו לבחינת ההתמחות בכתב, עברו את הבחינה

0
0

ראש לשכת עורכי הדין, עו”ד דורון ברזילי; “אני מברך את המתמחים שצלחו את הבחינות בכתב ומאחל להם הצלחה בהמשך. לשכת עורכי הדין מבקשת לקבל לשורותיה את הטובים והראויים ביותר, וכראש הלשכה אמשיך לפעול למען מטרה זו” ◄ מנכ”ל הלשכה, עו”ד גיל סלומון; “מנגנון הלשכה, כבר ערוך למתכונת החדשה של הבחינות החל מהמועד הבא”.
לשכת עורכי הדין: רק 63% מהנבחנים שניגשו לבחינת ההתמחות בכתב, עברו את הבחינה
לשכת עורכי הדין: רק 63% מהנבחנים שניגשו לבחינת ההתמחות בכתב, עברו את הבחינה

63% מהנבחנים שניגשו ביום (29.10.2014), לבחינת ההתמחות בכתב של לשכת עורכי הדין בישראל, עברו באחרונה את הבחינה. לבחינה, ניגשו 2073 מתמחים ומתמחות, זאת בהשוואה לשנים קודמות בהן הממוצע עמד כ-75% הצלחה – כך דיווחה היום (יום ג’, י”ח בחשוון תשע”ה) דוברות לשכת עורכי הדין

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש לשכת עורכי הדין, עו”ד דורון ברזילי; “אני מברך את המתמחים שצלחו את הבחינות בכתב ומאחל להם הצלחה בהמשך. אחת הדרכים להתמודד עם הצפת המקצוע היא שינוי מתכונת הבחינה והעלאת רף הכניסה למקצוע.

לשכת עורכי הדין, מבקשת לקבל לשורותיה את הטובים והראויים ביותר, וכראש הלשכה אמשיך לפעול למען מטרה זו”.

מנכ”ל לשכת עורכי הדין, עו”ד גיל סלומון; “מנגנון הלשכה, כבר ערוך למתכונת החדשה של הבחינות החל מהמועד הבא, שהנגזרת המיידית שלה היא הארכת פרק זמן הבחינה של הנבחנים בעל פה ולהיערכות הארגונית לאופן שהדבר יתבצע”. <!–DistributionOfInternsAchievementsExamineeBarAssociationForTheFirstTime AccordingTo-A-DetailedStudyTablePlace_11-11-14_01.htm–>
דוברות לשכת עורכי הדין, מסרה, כי; “נתונים אלו ממשיכים לתמוך בעמדת הלשכה באשר להטלת התמחות חוזרת בנוגע ל’נכשלים סדרתיים’. הציון הממוצע של הנבחנים בפעם השלישית ומעלה עמד על 55.4.

בהקשר זה בנושא ההתמחות ניתן לראות נתון מעניין נוסף בהתייחס למקום ההתמחות, מבין סקטורי ההתמחות השונים בולט אחוז המעבר הגבוהה בפרקליטות הרשויות והמדינה עם 93% מעבר, בסקטור הפרטי עומד אחוז המעבר על 60 ובשאר מקומות התמחות על כ- 72%.

יצוין, כי מדובר ב’מבחן ההסמכה’ האחרון במתכונת הנוכחית, וכי החל ממועד הבחינה הבא, תתווסף שאלה “פתוחה” שתיבדק על ידי הבוחנים בבחינה בעל פה. בהקשר זה, כינס השבוע יו”ר ועדת הבחינות, נשיא בית המשפט המחוזי בעיר חיפה, כב’ השופט יוסף אלרון, את הבוחנים ב’בחינות בעל פה’ במועד הקרוב”.

הנשיא אלרון, הדגיש בפני הבוחנים, כי החל מהמועד הבא, לבחינה בעל פה תהיה משמעות רבה יותר בשקלול של הציון הסופי.

הנשיא, אף שלח מכתב ברוח הדברים לכלל השופטים המכהנים אשר משובצים כבוחנים בבחינות בעל פה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן