כאן מדע | טכנולוגיה

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל מר יעקב פרי: לשמר את העליונות המדעית הישראלית בעולם

0
0

“יום המדע הישראלי הוא יום שמצד אחד מוקיר ומעלה על נס את הישגי המדענים והחוקרים הישראלים ומצד שני ממשיך במאמץ התמידי לחשוף עוד ועוד אזרחים וילדים לעולם המופלא של המדע. המדע הישראלי הוא הגאווה הישראלית – צאו לאירועים, קחו את הילדים, הצוהר הזה לעולם המדע הוא שיצמיח פה את דור המדענים הבא״.
שר המדע, הטכנולוגיה והחלל מר יעקב פרי: לשמר את העליונות המדעית הישראלית בעולם
שר המדע, הטכנולוגיה והחלל מר יעקב פרי: לשמר את העליונות המדעית הישראלית בעולם

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל מר יעקב פרי, התייחס היום (יום ראשון, כ”א אדר ב’ תשע”ד) בפתח ישיבת הממשלה ל’יום המדע הישראלי’ שיתקיים ביום רביעי (26.3) ואמר, כי; ״המדע והמחקר הישראלי הפך עם השנים לאחת מאבני היסוד של מדינת ישראל. הרף הגבוה שאנו מציבים לעצמנו מביא איתו אתגרים חדשים מדי שנה, ובראשם המשך השקעה הלאומית במחקר והנגשת המדע לכל אזרח במדינת ישראל, כדי לשמר את העליונות המדעית הישראלית בעולם”.

לרגל ’יום המדע הישראלי’, יקיים משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, יקיים מאות אירועי מדע לקהל הרחב.

באירועים, ישתתפו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נשיא המדינה מר שמעון פרס, שרים, ובכירים בעולם המדע והתעשייה הטכנולוגית במטרה לקרב את הקהל הרחב למדע, לעורר מודעות להישגי המדע והמדענים בישראל ולעודד חינוך למדעים.

במסגרת זו, יתקיימו כעשרה אירועים מרכזיים ברחבי הארץ בנושאים כגון; מדע וכלכלה, מדע ואיכות חיים, יזמות צעירים, אריכות ימים, מדע וטכנולוגיה בשירות הביטחון, מדעי המוח, מדע ומוזיקה ואירוע מיוחד במרכז הבינתחומי הרצליה על מדע בשירות החברה, לזכרו של מנכ”ל משרד המדע לשעבר צבי ינאי ז”ל.

“יום המדע הישראלי הוא יום שמצד אחד מוקיר ומעלה על נס את הישגי המדענים והחוקרים הישראלים ומצד שני ממשיך במאמץ התמידי לחשוף עוד ועוד אזרחים וילדים לעולם המופלא של המדע.

המדע הישראלי הוא הגאווה הישראלית – צאו לאירועים, קחו את הילדים, הצוהר הזה לעולם המדע הוא שיצמיח פה את דור המדענים הבא״. סיכם השר פרי.

☚ אל רשימת האירועים; מדע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן