כבאות והצלה

הרשות לכבאות והצלה קיימה השתלמות ראשונה בביה”ס החדש לחומרים מסוכנים

0
0

כחלק מהרחבת הסמכויות של הרשות הארצית לכבאות והצלה, בתחום החומרים המסוכנים, הוקם לאחרונה בית ספר לחומרים מסוכנים בנציבות אשר בימים אלה קיים את ההשתלמות הראשונה שלו ◄ לתפקיד מפקדת בית הספר לחומרים מסוכנים של הרשות הארצית לכבאות והצלה, מונתה הגב’ סנדרה מוסקוביץ.
הרשות לכבאות והצלה קיימה השתלמות ראשונה בביה
הרשות לכבאות והצלה קיימה השתלמות ראשונה בביה”ס החדש לחומרים מסוכנים

בבית הספר חדש של הרשות הארצית לכבאות והצלה, העוסק בנושא; “הטיפול באירועי חומרים מסוכנים”, הסתיימה בסוף השבוע שעבר (יום חמישי | כ’ אדר התשע”ד), ההשתלמות הראשונה שקיים בית הספר, במשך 3 ימים, ובה נטלו חלק 18 חניכים ממשטרת ישראל, צה”ל ו’רשות הכבאות וההצלה’. על ההשתלמות פיקד, רמ”ד גורמי חוץ בביה”ס לחומ”ס, מר רפאל אלטמן, בסיוע סגל מדריכים מרשות הכבאות ומגופי החירום.

טפסר משנה בועז רקיע, של נציבות כבאות והצלה, מסר, כי בטקס הסיום של ההשתלמות, בירך ראש אגף ההדרכה, טפסר בכיר מר דני ששון, את המשתתפים וציין, כי; “מדובר ברגע היסטורי של ’בית הספר לחומרים מסוכנים’ במסגרת של ’רשות הארצית לכבאות והצלה’ – ארגון הכבאות וההצלה הרשמי של מדינת ישראל, העושה בימים אלו את צעדיו הראשונים.

במהלך שנת 2014, מתוכננות לא פחות מ-25 השתלמויות בבית הספר, בהן צפויים ליטול חלק כ- 750 חניכים מכלל גופי החירום בארץ.

סיום ההשתלמות בבית הספר החדש לחומרים מסוכנים | צילום: אורי זוהר, כבאות והצלה

כזכור, עם כניסתו לתוקף של ’חוק הכבאות החדש’ בשנת 2013, הועברו אל ’הרשות הארצית לכבאות’ המופקד על כיבוי ומניעת דליקות והתפשטותן וכן על הצלת נפש ורכוש, סמכויות נוספות ונרחבות בתחום; החומרים המסוכנים, בהן סמכויות בתחום;

● הניטור,
● הערכת הסיכונים,
● הדרכת חומרים מסוכנים (חומ”ס).

לאחרונה, במסגרת יישום החקיקה, הקים אגף ההדרכה בנציבות בראשותו של נציב כבאות והצלה רב-טפסר שחר איילון את ’בית הספר לחומרים מסוכנים’, אשר מטרתו היא להכשיר ולהסמיך לוחמי אש, מפקדים ובעלי תפקידים במערך הכבאות וגורמי חוץ באופן הטיפול המשולב באירועי חומ”ס.

לתפקיד מפקדת בית הספר לחומרים מסוכנים, מונתה הגב’ סנדרה מוסקוביץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן