תאונת דרכים | תנועה

מד”א: הולך רגל כבן 80, נהרג לאחר שנפגע מרכב בכביש החוף, צפונית למחלף ינאי

0
0

פאראמדיק מד”א, רפי שבע; “כשהגעתי למקום, בצד הכביש שכב גבר כבן 80, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית, פגיעתו הייתה קשה ביותר ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו…”
מד
מד”א: הולך רגל כבן 80, נהרג לאחר שנפגע מרכב בכביש החוף, צפונית למחלף ינאי

הולך רגל כבן 80, נהרג היום (יום ראשון | ד’ שבט התשע”ד) אחה”צ, לאחר שנפגע מרכב בכביש החוף, צפונית ל’מחלף ינאי’ מחלף המחבר בין כביש 2, בקילומטר ה-41, לבין כביש 5720 המוביל לבית ינאי, מכמורת, חופית ו-כפר ויתקין. בכניסה למחלף מכיוון דרום, ישנה תחנת דלק של “פז” ובה כמה חנויות ומסעדות. כן, בצמוד למחלף קיים מרכז מסחרי בשם: “M הדרך”.

בשעה 16:24 התקבלה קריאה ב’מוקד מד”א – מרחב שרון’ על הולך רגל גבר כבן 80, חוצה את כביש החוף ונפגע מרכב. עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום כונני מד”א רכובים על אופנועים, אמבולנס וניידת טיפול נמרץ.

פאראמדיקים של מד”א, שהגיעו אל זירת התאונה, קבעו את מותו של הולך הרגל הקשיש.

רפי שבע פאראמדיק של מגן דוד אדום (מד”א) אשר הגיע ראשון למקום, סיפר, כי; “אנשים במקום, סיפרו שראו גבר כבן שמונים, חוצה את כביש החוף ונפגע מרכב…

כשהגעתי למקום, בצד הכביש שכב גבר כבן 80, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית, פגיעתו הייתה קשה ביותר ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”. סיכם רפי שבע פאראמדיק מד”א.

זהו ההרוג השלישי היום (א’) לאחר ששתי נשים נהרגו ו-4 גברים נפצעו בתאונת דרכים חזיתית בכביש 90 ליד ים המלח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן