ארכיאולוגיה

מזל עקרב – מזל החודש בין ה-23.10 ועד 22.11

0
0

מזל עקרב הוא אחד משנים עשר המזלות שבגלגל המזלות. מזל עקרב הוא הבית ה-8 שמסמן מאבקים רגשיים, חיים ומוות, ומיניות.מזל עקרב הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל סרטן ומזל דגים. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקבועים, יחד מזל שור, מזל אריה ומזל דלי. הכוכב השליט של מזל עקרב הוא פלוטו.
מזל עקרב - מזל החודש בין ה-23.10 ועד 22.11
מזל עקרב – מזל החודש בין ה-23.10 ועד 22.11

במסורת היהודית מתייחס מזל עקרב אל חודש חשוון. מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל עקרב האסטרולוגי.זה היה העקרב שהרג את אוריון-הצייד. בשמים, העקרב זורח בדיוק כאשר אוריון שוקע כך ששתי הקבוצות לא נראות לעולם ביחד, הכוכב השליט של מזל עקרב הוא פלוטו, אם כי אסוציאציה זו היא מודרנית, באסטרולוגיה ה”קלאסית”, עוד לפני גילויו של פלוטו, השתמשו (ועדיין משתמשים) בכוכב מאדים במקומו, כיום משתמשים במאדים כשליט משני למזל עקרב. הבית האסטרולוגי של .

מאפייני המזל:

סמל המזל: עקרב.
איבר בריאותי רגיש: אברי מין.
אלמנט: מים.
מאפיין: יציבות ונאמנות רבה ביותר.
מקצועות מתאימים: פסיכולוגיה, חקר הנסתר, עובדי מחקר, מיסטיקה, משטרה, חוקר פרטי ופאראפסיכולוגיה.
ילדים במזל זה: מתבודדים ומופנמים ביותר. מתקשים ביצירת חברויות במסגרות חדשות

תכונות חיוביות:

אנשים חזקים, טיפוסי אישיות של שורדים, מעמיקים, חותרים ומתמידים במטרה, שומרי סוד, יצריים, נאמנים, מגנטיים, נחושי החלטה, בעלי רגשות עזים.

תכונות שליליות:

אנשים פגיעים, נקמנים, נוטרי טינה, עקשנים, מניפולטיביים, מופנמים, בעלי חזות קרה, יוצרים סביבם חומה שקשה לעבור אותה, שתלטניים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע;

אתם נמצאים בתקופה מצוינת ללימודים בה היכולות המנטאליות תהיינה גבוהות מהרגיל בגלל ביקור כוכב השפע במקום המקושר עם לימודים גבוהים ותפיסת עולם מרחבית.

זוהי תקופה מעולה בשבילכם ללמוד לימודים מקצועיים שיש בהם תועלת עבורכם ולנצל תקופה זו עד תומה.

כמו כן, לחלקכם יהיו הזדמנויות חדשות לבקר במקומות חדשים ומעניינים בחו”ל.

אתגר;

הכוכב סטורן, המוכר בשמו המורה הגדול מבקר כבר שנה במזל שלכם ומלמד אתכם לקחת אחריות על החיים ממקום אחר.

זה לא שאינכם יודעים לקחת אחריות במקרה ואתם נאלצים לעשות זאת, אלא שהפעם אתם שקועים בסיטואציה ברמה כזו שתאלצו לעזור לעצמכם על ידי התמודדות עם הקשיים ועל ידי לקיחת אחריות, ובעיקר בין אפריל ועד ליולי 2014.

הדרך הנכונה להתמודדות היא זרימה עם האנרגיה מבלי להתנגד לה.

* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

*המבוא לכתבה מאתר ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן