במרכז הקמפיין החדש של ’חישגד’ סטארטאפיסט ישראלי צעיר שחולם שהאפליקציה שפיתח לסמארטפון תצליח בכל העולם ותהפוך אותו לעשיר ◄ חישגד, הפך בשנים האחרונות למוצר המוביל של מפעל הפיס ומוכר כ– 70 מיליון כרטיסים בשנה.
מפעל הפיס, עולה הערב בקמפיין חדש ל’חישגד’ בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים
מפעל הפיס עולה הערב בקמפיין חדש בסדרת הקמפיינים של חישגד, תחת המסר; “נכון אולי הרעיון שלך לא יכבוש את העולם ברגע, אבל היא, תוכל להקים את הסטארט-אפ שתמיד חלמת עליו. “הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים ויעלה הערב בטלוויזיה, אינטרנט ובבתי הקולנוע למשך כשלושה שבועות.
לדברי דורון אנגל, סמנכ”ל השיווק של מפעל הפיס; “קמפיין חישגד החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, חלומות של צעירים ישראליים – להפסיק לגור עם ההורים, לפתוח בית קפה, להתחתן בחתונת חלומות.
מתוך קמפיין חישגד
אנגל, מוסיף בדבריו, כי; “הפעם, הלכנו על חלום האקזיט. אפליקציה מדהימה שתשנה את העולם ואת חייך.
אבל כמו בכל פרסומות חישגד, המסר הוא כי זכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים חלומות ענק, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש חלום קטן ואולי צעד ראשון לקראת החלום הגדול.
’חישגד’ הפך בשנים האחרונות למוצר המוביל של מפעל הפיס ומוכר כ-70 מיליון כרטיסים בשנה”.
▼ קרדיטים;
● סמנכ”ל קריאייטיב: שני גרשי
● מנהל קריאייטיב: שגיא בלומברג
● צוות קריאייטיב: איתן כהן, יעל אפלבאום, רן אלון, אורית בר-ניב, ירון אלבאום.
● סמנכ”ל לקוחות: דרור טנקוס
● מנהל לקוח: אורן אריאלי
● סופרוויזרית: עינב מאירוביץ
● תקציבאי: אלון גולדמן
● סמנכ”ל פלנינג: נעה שלח סובול
● פלנר: אורן נייגר
● קריאייטיב פלנינג: רן אלון
● מנהלת הפקה: נגה שגיא
● מפיק: אביב להב
● במאי: אביב מערבי
● הפקה: גוסטבו הפקות.
* חישגד – הגרלה באמצעות כרטיס גירוד. בכל כרטיס יש מספר משחקים שונים כאשר המכנה המשותף הוא שלמעשה הכרטיסים הזוכים קבועים מראש, ויש לגרד את שכבת הציפוי מעל הכרטיס כדי לחשוף את הציור או המספר וכדומה, המודפסים מתחתיו.
סיכוי הזכייה בהימור זה דומה לסיכוי הזכייה בפרס הראשון בלוטו – כרטיס בודד מתוך 500,000 עד 1,000,000 כרטיסים. במידה ושחקן גורף את הפרס הגדול במשחק מסוים, אז שאר השחקנים מגרדים את הכרטיסים שנותרו בחפיסה ולא יכולים לזכות בפרס הראשון (אי אפשר לדעת אם הפרס כבר חולק או לא). מתוך ויקיפדיה.
Add Comment