עמק חפר

עמק חפר: עפרה ברק, מתמודדת לראשות המועצה האזורית עמק חפר

0
0

עפרה ברק; “החלטתי להתמודד לראשות המועצה בשל הצורך בו חשים רבים וטובים, לחולל שינוי מהותי בניהול המועצה, בקידום החינוך למיצוי ומצוינות ובטיפוח ובהעצמה של הקהילה שלנו” ◄ “מאז שהכרזתי על כניסתי למרוץ אני מקבלת טלפונים רבים מחברים, מכרים ותושבי עמק חפר, אשר מבקשים להצטרף לפעילות מעשית על מנת לחולל שינוי אמיתי בחינוך, בביטחון, בקהילה ובאיכות החיים”.
עמק חפר: עפרה ברק, מתמודדת לראשות המועצה האזורית עמק חפר
עמק חפר: עפרה ברק, מתמודדת לראשות המועצה האזורית עמק חפר

עפרה ברק, אשר כיהנה כמנכ”לית המועצה האזורית עמק חפר, הודיעה, השבוע, כי החליטה לאחר תקופת צינון בת שנתיים, להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות המועצה האזורית, שייערכו בדצמבר, השנה. הגב’ עפרה ברק, יוצאת בקמפיין, תחת הסיסמא; “ראש חדש לעמק”, ובמקביל חנכה רשמית את מטה הבחירות והחלה בגיוס פעילים ומתנדבים.

“אני חדורת התלהבות ורצון להכניס תנופה מחודשת ל’עמק חפר’. האזור הזה, צמא לשינוי בכל תחומי החיים. לתושבים בקיבוצים, בישובים הקהילתיים, ובמושבים מגיעה רמת שירותים גבוהה יותר”.

אומרת עפרה; “מאז שהכרזתי על כניסתי למרוץ, אני מקבלת טלפונים רבים מחברים, מכרים ותושבי עמק חפר, אשר מבקשים להצטרף לפעילות מעשית על מנת לחולל שינוי אמיתי בחינוך, בביטחון, בקהילה ובאיכות החיים.

אחד היעדים שהצבתי לעצמי הוא לגייס את משרדי הממשלה, לטובת העמק. חובה שקובעי המדיניות במישור הלאומי, יתחילו לספור את המנהיגות המקומית, ויתחשבו בצורכי המועצה ובמצוקות העמק, כמו בנושא; המאבק בגז, פיצוי תושבי בת חפר שניזוקו מההצפות בחורף, ותכנון תשתיות לאומיות”.

עפרה ברק, החלה את עבודתה במועצה האזורית עמק חפר, כעוזרת אישית לראש המועצה, ובהמשך, כיהנה במשך שלוש שנים וחצי כמנכ”לית המועצה האזורית עמק חפר, בהן זכתה להערכה רבה על קידום, שינוי ופיתוח המועצה ועל אופן ניהולה.

היא גדלה ב’כפר מונאש’ אשר בעמק חפר, נשואה לאלי, אם לשלושה, וסבתא צעירה לנכד ראשון שנולד רק לפני חודשיים.

שירתה ביחידת המחשבים של צה”ל (ממר”מ) והשתחררה בדרגת סרן. במהלך עבודתה הציבורית צברה ניסיון מקצועי וניהולי רחב, כמו גם בפיתוח וניהול פרוייקטים מורכבים בתחום המיחשוב בחברות מובילות במשק. בין השאר, ניהלה ברק את מערכות המידע של ’המרכז האקדמי רופין’.

לאחרונה, כיהנה כמנכ”לית הישוב הקהילתי הושעיה – יישוב קהילתי דתי ב’עמק יזרעאל’, 6 ק”מ צפונית לנצרת, בתחום השיפוט של המועצה האזורית עמק יזרעאל, וזכתה לשבחים רבים על עשייתה במקום.

“היא מנוע טורבו, שנתנה את כל הלב והנשמה מסביב לשעון לקידום ושגשוג היישוב” – אמרו בישוב הושעיה, ואיחלו לה הצלחה במרוץ. בהושעיה, מתגורר גם ח”כ אלעזר שטרן, שהבטיח לסייע לה ככל שיידרש.

אנשים רבים עמם עבדה מעריכים את יכולותיה, ואומרים, כי היא אשת חזון וביצועיסטית שתוכל להנהיג את עמק חפר אל המקום בו הוא ראוי להיות.

“החלטתי להתמודד לראשות המועצה בשל הצורך בו חשים רבים וטובים, לחולל שינוי מהותי בניהול המועצה, בקידום החינוך למיצוי ומצוינות ובטיפוח ובהעצמה של הקהילה שלנו”. אמרה לחברים קרובים שהיו בסוד העניין, והוסיפה, כי; “אני מאמינה שבחשיבה רעננה ’מחוץ לקופסה’, יוזמה ועשייה אמיתית נוכל גם להחזיר לתושבים את הביטחון האישי ולשפר את איכות החיים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן