כאן עכו

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, הציל את קבוצת הפועל עכו מפירוק

0
0

בכוונת עיריית עכו, להגדיל את תקציב הקבוצה עם העברתה לניהול עמותה עירונית בכדי לחזק את הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער והילדים, תוך המשך השקעה במגרשים ובמתקני ספורט ברחבי העיר ◄ ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי; “כפי שהתחייבתי, קבוצת הפועל עכו, תמשיך להיות בליגת העל השנה”.
ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, הציל את קבוצת הפועל עכו מפירוק
ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, הציל את קבוצת הפועל עכו מפירוק

חלומות מכבי נתניה בכדורגל, לשוב בלי מאמץ עקב התפרקות, לכאורה, של הפועל עכו לליגת העל נגוזו היום (שני), לאחר שנודע, כי ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, הציל ברגע האחרון את קבוצת הפועל עכו, מפירוק.

זאת לאחר התערבותו של מר מר שמעון לנקרי בהסכם אליו הגיעו ראש העיר עכו, ויו”ר קבוצת הפועל עכו מר יהודה ברשישת בו סוכם סופית על המשך פעילות קבוצת הכדורגל בליגת העל.

מתוך פרטי ההסכם עולה, כי במהלך החודשים הקרובים תעבור הקבוצה לניהול על ידי עמותה עירונית. כאשר כל המחלוקות הכספיות סוכמו בסופו של דבר לשביעות רצון הצדדים, וזאת כדי לאפשר פתיחת עונה תקינה, וחלקה.

זאת ועוד; נודע, כי בכוונת עיריית עכו, להגדיל את תקציב הקבוצה עם העברתה לניהול עמותה עירונית בכדי לחזק את הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער והילדים, תוך המשך השקעה במגרשים ובמתקני ספורט ברחבי העיר.

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, אמר, כי; “כפי שהתחייבתי, קבוצת הפועל עכו תמשיך להיות בליגת העל השנה…”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן