הקיבוץ הדתי

הקיבוץ הדתי, יחדש את פעילות ההיכרויות בין פנויים ופנויות

0
0

מנהל אגף החברה בקיבוץ הדתי, מר אמיתי פורת; “יש ציפייה חברתית ומשפחתית מהצעירים להתחיל בבניית משפחה ולא תמיד מסלול החיים הרגיל מספק הזדמנויות למפגשים עם בני המין השני”.
הקיבוץ הדתי, יחדש את פעילות ההיכרויות בין פנויים ופנויות
הקיבוץ הדתי, יחדש את פעילות ההיכרויות בין פנויים ופנויות

תנועת הקיבוץ הדתי, הודיעה היום (יום ה’, י”ג באדר תשע”ג), החליטה לחדש את פעילות ההיכרויות בין פנויים פנויות במסגרת אגף החברה. בעבר פעל בתנועה, מדור “קשר יחידים”, שהיה אמון על יצירת קשרים בין צעירים וצעירות, אולם המדור, נסגר לפני מספר שנים.

מנהל אגף החברה בקיבוץ הדתי, מר אמיתי פורת, אמר, כי; “המתכונת המדויקת של פעילות ה’היכרויות’ טרם נקבעה, אבל נקבע שהיא תעשה בצורה מקצועית, תהיה מותאמת לעידן המודרני, ותתחבר לעולם האינטרנט והרשתות החברתיות”.

פורת, מוסיף, כי; “יש ציפייה חברתית, ומשפחתית מהצעירים בגילאי העשרים והשלושים לבנות את משפחתם. מסלול החיים הרגיל לא מספק בהכרח מספיק הזדמנויות להכיר באופן בלתי אמצעי את בני המין השני, והדבר מביא לתסכולים. אנו נבנה תכנית שתסייע לפחות לחלק מ’הפנויים והפנויות’ לגלות זו את זה”.

נודע, גם, כי מעבר למפגשי היכרות זוגיים, יערכו גם אירועים חברתיים משותפים שייצרו בסיס להיכרויות. מתוכננת פעילות נפרדת לחברים ב”שלב ב’” שנפרדו או התאלמנו מבני זוגם ומעוניינים בהכרות חדשה.

הכוונה היא לעבוד בשיתוף פעולה קרוב עם ארגונים מקבילים ב’ציונות הדתית’, כך שבני הזוג הפוטנציאלים להיכרות לא יהיו רק מקרב הקיבוצים הדתיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן