הבחירות לכנסת ה-19

מפלגת הירוקים: להכריז על רמת הגולן, כ’שמורת טבע’ בינלאומית

0
0

“כאשר עידן אסד, יגיע לקיצו, ממשלת ישראל, צריכה להציע לסורים להכריז על הרמה כשמורת טבע בינלאומית. כדאי שאנחנו נוביל ולא נהיה מובלים בנושא הזה, נציע לסורים, כי תושבי הגולן יישארו במקומם, ומצד שני, יוכלו הם להשוות את מספר התושבים לשלנו. הרמה, תהפוך לאבן שואבת לתיירות מכל העולם, והדבר יתרום לכלכלת האזור”.
מפלגת הירוקים: להכריז על רמת הגולן, כ’שמורת טבע’ בינלאומית
מפלגת הירוקים: להכריז על רמת הגולן, כ’שמורת טבע’ בינלאומית

גם “הירוקים” היו בין אלפי הישראלים שיצאו בסוף השבוע לנפוש בצפון. עו”ד עמיר מלצר, מהוגי וממייסדי מפלגת הירוקים, עורך דין מזה 16 שנים, ובעל תואר ראשון במשפטים אוניברסיטת תל אביב, תושב מטולה, העומד בראש ’רשימת הירוקים’ לכנסת, ניצל את ההזדמנות, כדי להבהיר את עמדת “הירוקים” בקשר לרמת הגולן, והחרמון; “החרמון, הוא; העיניים של המדינה”, ואסור למדינת ישראל, לוותר בשום מקרה על האחיזה בהר.

“לגבי רמת הגולן, אנו מציעים” – אומר עו”ד מלצר; להכריז על הרמה כ’שמורת טבע בינלאומית’. זו צריכה להיות התפיסה הביטחונית והסביבתית של מדינת ישראל. אנחנו צריכים לעשות שלום עם שכננו ועם הסביבה למען הדורות הבאים”.

כאשר עידן הנשיא הסורי אסד, יגיע לקיצו, ממשלת ישראל, צריכה להציע לסורים להכריז על הרמה כ’שמורת טבע בינלאומית’. כדאי שאנחנו נוביל, ולא נהיה מובלים בנושא הזה, נציע לסורים, כי תושבי הגולן, יישארו במקומם, ומצד שני יוכלו הם להשוות את מספר התושבים לשלנו.

עורך דין עמיר מלצר, יושב ראש מפלגת הירוקים

הרמה, תהפוך לאבן שואבת לתיירות מכל העולם, והדבר יתרום לכלכלת האזור”. סיכם העומד בראש ’רשימת הירוקים’ לכנסת, עו”ד עמיר מלצר.

מפלגת הירוקים

מפלגת הירוקים, היא מפלגה ישראלית, המדגישה במצעה את איכות הסביבה ואת איכות החיים. מפלגת הירוקים, הוקמה בשנת 1997 בעקבות ’אסון המכביה’, בה נהרגו ארבעה מחברי המשלחת האוסטרלית למכביה, ועשרות נפצעו כתוצאה מהתמוטטות גשר המכביה, וכתוצאה ממחלות שנגרמו מ’מי נחל הירקון’ המזוהמים.

בעקבות “אסון המכביה” יסדו פאר ויסנר, ועוד כמה אנשים את מפלגת הירוקים בישראל, המאמינים כי חשיבה על איכות הסביבה היא הצעד הראשון בהכרה שלנו כחברה, שאנחנו נשארים כאן. זה הבית שלנו, והוא הבית של הדורות הבאים – אין בית אחר.

מפלגת הירוקים

מפלגת הירוקים פועלת, כדי להעביר את המסר הזה, ולהציע דרכי חשיבה ודרכי עשייה, “ירוקים”.

המפלגה, פועלת בנושא איכות החיים ומציעה דרכי חשיבה ועשייה ידידותיות לסביבה. “מפלגה הירוקים” שואפת להביא לשיפור המדיניות הסביבתית של ישראל על ידי כך, שתהיה מיוצגת בכל הרמות של מערכות השלטון בישראל, הן הארציות והן המקומיות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן