פטנטים | המצאות

המצאה ישראלית תאפשר נסיעת כלי רכב בחול, בבוץ ובשלג מבלי להחליק או לשקוע

0
0

ישראל סולודוך, מנכ”ל חברת נופר; “תחרות ההמצאות, נועדה להפגיש בין ממציאים לבין משקיעים מכל רחבי העולם, לצורך פיתוח ויישום המצאותיהם. ממציא שפיתח המצאה חדשה, גם אם תהיה ההמצאה החשובה ביותר במאה ה-21, יאלץ בדרך כלל לבזבז זמן ומשאבים רבים בניסיון למצוא משקיעים שישקיעו בהמצאתו. כתוצאה מכך, נשארות המצאות רבות ב”מגירה”, הן אינן מגיעות לידי פיתוח ומימוש וזהו הפסד לאנושות כולה. תחרות ההמצאות והפטנטים נועדה להתגבר על המכשול הזה”.
המצאה ישראלית תאפשר נסיעת כלי רכב בחול, בבוץ ובשלג מבלי להחליק או לשקוע
המצאה ישראלית תאפשר נסיעת כלי רכב בחול, בבוץ ובשלג מבלי להחליק או לשקוע

חברת הפטנטים ’נופר’, מציגה המצאה ישראלית חדשה המורכבת מדסקית עזר שמתחברת לגלגל הרכב. קוטר הדסקית קטן מקוטר הגלגל, אך לאחר הרכבתה ניתן להגדיל את קוטרה מעבר להיקף הגלגל, בסיבוב של ידית עזר מתברגת המתחברת למרכז הדסקית. ממש כפי שעובדים עם ג’ק.

’הדסקית’, מרימה את המכונית מספר סנטימטרים ונאחזת היטב בקרקע, היות והיא מצוידת בזיזים מיוחדים. עם תחילת הנהיגה, המכונית נחלצת ממקומה ומתחילה בנסיעה יציבה ובטוחה.

’הדסקית’, מאפשרת נסיעה, ועבירות טובה בשטחים קשים בחול, בבוץ, וגם על-גבי כבישים חלקלקים המכוסים בשלג ובקרח.

ההמצאה החדשה הוצגה ב’תערוכת ההמצאות והפטנטים’ של ’חברת נופר’. בתחרות ההמצאות והפטנטים, זכה במקום הראשון; לוח סולארי המייצר חשמל, בעשרות אחוזים יותר מלוחות סולאריים, קיימים.

במקום השני, זכתה המצאה לייצור חשמל מ’עודפי לחץ המים’, המצויים בצנרת המים. ההמצאה, כבר נמכרה ל’חברת מקורות’, החוסכת באמצעותה אנרגיה רבה הדרושה להזרמת המים בצינורות.

לדברי ישראל סולודוך, מנכ”ל חברת ’נופר’; “תחרות ה’המצאות’, נועדה להפגיש בין ממציאים לבין משקיעים מכל רחבי העולם, לצורך פיתוח ויישום המצאותיהם. ממציא שפיתח המצאה חדשה, גם אם תהיה ההמצאה החשובה ביותר במאה ה-21, יאלץ בדרך כלל לבזבז זמן ומשאבים רבים בניסיון למצוא משקיעים שישקיעו בהמצאתו.

ישראל סולודוך מנכ”ל חברת נופר, ומבעלי האתר הישראלי לפטנטים

כתוצאה מכך, נשארות המצאות רבות ב”מגירה”, הן אינן מגיעות לידי פיתוח ומימוש וזהו הפסד לאנושות כולה. ’תחרות ההמצאות’ והפטנטים נועדה להתגבר על המכשול הזה”.

מנכ”ל חברת ’נופר’; מוסיף, כי; “ב’תחרות הפטנטים’, יכול הממציא להיפגש עם משקיעים בגובה העיניים וכשווה מול שווים גם כשמדובר במשקיעים המייצגים מפעלים גדולים, וחברות הון סיכון גדולות. מפגש ישיר זה, מסייע לממציא לממש את המצאתו במהירות וביעילות.

מימוש ההמצאות, פיתוחן ושיווקן יסייע ל’תעשייה’, ול’ייצוא’ הישראליים, לפיתוח הכלכלה ולעליונות הטכנולוגיה הישראלית. רעיונות חדשים, הם כמו; “מטבע העובר לסוחר”, הם חשובים תמיד לפיתוח טכנולוגי ולצמיחת הכלכלה העולמית. בעתות של משבר כלכלי הרעיונות החדשים וההמצאות הם חשובים ונדרשים אף יותר.

בעת משבר כלכלי, בעלי חברות רבות הנמצאות בהאטה כלכלית, מחפשים רעיונות חדשים להשקעה על מנת לשמור על רווחיות החברה ואף להגדיל אותה, אם אפשר”.

רעיון נוסף של חברת ’נופר’ למפגש בין ממציאים למשקיעים הוא ’אתר הפטנטים הישראלי’ באינטרנט. באתר זה, מתפרסמות חינם המצאות של ממציאים מכל רחבי העולם. משקיעים פוטנציאלים המבקרים באתר יכולים לקרוא על ההמצאות ולפנות ישירות לממציאים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן