הבחירות לכנסת ה-19

אומ”ץ, מבקשת משר המשפטים, למנוע התערבות הדרג הפוליטי בעבודת הפרקליטות

0
0

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, אל שר המשפטים פרופ’ יעקב נאמן; “תנועת אומ”ץ, רואה בכך, נדבך נוסף בהשתלחות חסרת הרסן של אולמרט, ושליחיו בפרקליטות המדינה שרודפת את אולמרט, כביכול. מתעורר חשד, כי חברי הכנסת, הנמנים על תומכיו הפוליטיים גויסו על ידו למטרה נואלת זו…”.
אומ
אומ”ץ, מבקשת משר המשפטים, למנוע התערבות הדרג הפוליטי בעבודת הפרקליטות

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (חמישי), אל שר המשפטים פרופ’ יעקב נאמן, בבקשה לדחות על הסף את פנייתם של כמה חברי כנסת מ’פלגת קדימה’ למנוע מפרקליט המדינה עו”ד משה לדור, שלא להיות מעורב בהליך הערעור של הפרקליטות על זיכויו השנוי במחלוקת של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ע”י בית המשפט המחוזי בירושלים.

לטענת יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, בפני שר המשפטים פרופ’ נאמן, התערבות הדרג הפוליטי בעבודתה של הפרקליטות לא יעלה על הדעת, כי מתוך שיקולים פוליטיים שקופים בתקופה של ערב הבחירות לכנסת ה-19, ינסו חברי כנסת להתערב בעבודתה המקצועית הבלתי תלויה של פרקליטות המדינה המבקשת לבצע את מלאכתה נאמנה”.

אבנרי, ממשיך ומאשים בפנייתו, כי; “מדובר בצעד חריג מעורר שאט נפש, מהווה פגיעה חמורה ב’הפרדת הרשויות’ במדינה דמוקרטית, ועלול להוות תקדים מסוכן למקרים דומים בעתיד”.

“אומ”ץ, רואה בכך נדבך נוסף בהשתלחות חסרת הרסן של אהוד אולמרט, ושליחיו ב’פרקליטות המדינה’ שרודפת לכאורה, את אולמרט, כביכול. מתעורר חשד, כי חברי הכנסת, הנמנים על תומכיו הפוליטיים, גויסו על ידו למטרה נואלת זו”.

“זאת ועוד, טען מר אריה אבנרי, כי; תנועת אומ”ץ, סבורה שאתה מנוע מלטפל בעניין זה הן משום שהעדת כ’עד הגנה’ במשפטו של אולמרט שעליו נדון הערעור, והן משום שבעבר היית פרקליטו של אולמרט, ואתה נחשב בחברו הקרוב”.

סיכם יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, את בקשתו בפני שר המשפטים פרופ’ יעקב נאמן, בצירוף העתקים ממכתבו אל ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא, היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין, פרקליט המדינה עורך דין משה לדור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן