יפה ירקוני (1925-2012) רדיו | טלוויזיה

רשת ב’ של קול ישראל תשדר תכנית לכבודה ולזכרה של יפה ירקוני

בתכנית המיוחדת לזכרה של יפה ירקוני ז"ל, הקלטה מהופעתה האחרונה ב"קול ישראל" בשנת 2006 תכנית מיוחדת לכבודה בהגשתו של השדר אמנון פאר בהם רגעים יפים של צחוק וזמר נפלא מקולה של ירקוני ז"ל, שנדם ◄ רשת ב’ של "קול ישראל", תשדר בשבת, 7.1.12 בשעות 14:00-12:00.
0
0

בשבת, 7.1.12 בין שעות; בשעות 14:00-12:00, תשודר בתחנת הרדיו של רשת ב’ ב’קול ישראל’, תכנית מיוחדת לכבודה ולזכרה של הזמרת, כלת פרס ישראל, יפה ירקוני שהלכה השבוע לעולמה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יפה ירקוני, זכרה לברכה, רשת ב’ של קול ישראל, תשדר תכנית מיוחדת לכבודה ולזכרה
יפה ירקוני, זכרה לברכה

השדר אמנון פאר, יארח באולפן, חברים ואורחים, אשר יספרו חוויות וסיפורים על החברות עימה ומחיי המשפחה. בין המשתתפים; מאיר סויסה, אבי קורן, עוזי אסנר, עדנה גורן, עמוס אטינגר, ועוד.

במהלך התכנית, יושמעו חלקים מתכניות בהן השתתפה הזמרת הגדולה והנערצת יפה ירקוני ברשת ב’, ב’יום העצמאות 2006’, מדובר בהקלטה נדירה והאחרונה בתכנית “לילה חי” של “קול ישראל“, בה היא שרה עם נגנים באולפן, וללא כל חזרות בהשתתפות משפחה ואמנים.

בין האמנים היה גם הבדרן יוסי ווידר שהביא גם הקדמה על מתיחה בחיקוי שעשה עם קולו של שמעון פרס ושל יצחק שמיר, כאשר יפה ירקוני, כלל לא האמינה לו שזה חיקוי.

כמו כן, יובאו קטעים מתכנית שהוקלטה ב-1991, עם הזמרים; אריק לביא, אסנת וישינסקי, יואל שר, ואחרים.

קטע הוידיאו מתוך התכנית “לילה חי” שהוקלטה ב-2006, הופעתה האחרונה של הזמרת יפה ירקוני באולפני רשת ב’ של “קול ישראל” בתל אביב, מובא באדיבות אילן לוי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן