סרטן

אגם רודברג, מככבת בקמפיין לגיוס תרומות עבור הקמת מרכז לטיפול ב’סרטן העור’

0
0

משרד פרסום LEAD, בקמפיין פרו בונו לבית החולים “העמק” בעיר עפולה, בכיכובה בהתנדבות של השחקנית ודוגמנית הנשמה אגם רודברג ◄ מנכ”ל ובעלים, פרסום LEAD, מר רמי יהודיחה; “אנו מודים על ההזדמנות שניתנה לנו לעזור כדי לקדם את בנייתו של מרכז לטיפול ב’סרטן העור’ בבית החולים “העמק”.
אגם רודברג, מככבת בקמפיין לגיוס תרומות עבור הקמת מרכז לטיפול ב’סרטן העור’
אגם רודברג, מככבת בקמפיין לגיוס תרומות עבור הקמת מרכז לטיפול ב’סרטן העור’

בימים הקרובים, יעלה לאוויר, קמפיין לגיוס תרומות עבור הקמת מרכז לטיפול ב’סרטן העור’ בבית החולים “העמק” בעיר עפולה. הקמפיין, נעשה בהתנדבות ע”י משרד הפרסום LEAD, ויעלה בכל ערוצי המדיה זאת בפריסה ארצית הכוללת; טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונים, רדיו ו-אינטרנט. שווי הקמפיין המוערך, כמיליון ₪.

לקמפיין לגיוס תרומות עבור הקמת מרכז לטיפול ב’סרטן העור’ בבית החולים “העמק”, התגייסה בהתנדבות השחקנית והדוגמנית המוכשרת אגם רודברג (Agam Rodberg), ילידת בי”ח העמק (בתאריך 8 בפברואר 1986), והיא ניצבת במרכזו כשהיא יושבת בתנוחה המסמלת את האייקון המאבק במחלת ’סרטן העור’, וקוראת להצטרף אליה, ולהתגייס להקמתו של המרכז בבית החולים “העמק”, לטיפול במחלת סרטן העור.

מנכ”ל ובעלים, פרסום LEAD, מר רמי יהודיחה, אומר, כי; “הקמת המרכז לטיפול בסרטן העור, היא מטרה חשובה, ואנחנו ב-LEAD, מודים על ההזדמנות שניתנה לנו לעזור על מנת לקדם את בנייתו, כשהמטרה היא לעורר את המודעות לחשיבות האבחון והטיפול במחלת סרטן העור (Skin cancer), מצאנו לנכון לשים את ה’עור’ במרכז.

אגם רודברג, שנולדה בביה”ח העמק, ומחוברת לביה”ח, ולאנשים הפועלים בו, שמחה להתגייס לטובת המטרה”. סיכם יהודיחה, מנכ”ל ובעלים, פרסום LEAD.

רמי יהודיחה, מנכ”ל פרסום LEAD

◄ מי זו אגם רודברג – Agam Rodberg

אגם רודברג (נולדה ב-8 בפברואר 1986) היא דוגמנית ושחקנית ישראלית. רודברג, נולדה במושב רמת צבי, למדה בכפר הנוער “ניר העמק” שליד עפולה.

הופעתה הציבורית הראשונה הייתה בשנת 2001, בגיל 15. אז השתתפה בפרסומת למשקה “צ’רי קוקה קולה”.

עיקר פרסומה היה בתפקיד שירלי בטלנובלה “אהבה מעבר לפינה” (ששודרה בערוץ 2), אותו גילמה במשך שלוש עונות.

היא שיחקה בתפקיד ראשי בסרט “אבא שחור לבן”, ובשנת 2004 השתתפה בפסטיגל.

רודברג, דגמנה בעבר לחברות הלבשה רבות (כגון “פוקס”) והשתתפה בפרסומות. בשנת 2004 השתתפה בפסטיגל “לא יאומן כי סופר”.

באפריל 2005, התגייסה לחיל החינוך ושובצה בתיאטרון צה”ל.

בשנים 2006 – 2007, שיחקה בעונה הרביעית של טלנובלה “השיר שלנו” כבתו של הרמטכ”ל, הנאלצת להסתדר עם חברתו החדשה.

ביולי 2006, דיבבה בסרט “כיפה אדומה: הסיפור האמיתי”. בין השנים 2004 ל-2006 היא דגמנה את מותג הספורט “סקצ’רס”. השתתפה כדמות הראשית בטלנובלה הסלולרית “הנסיכה”.

רודברג, משתתפת בעונתה השלישית של הטלנובלה “האלופה” שעלתה בספטמבר 2009. באותה שנה נבחרת לדוגמנית של חברת האיפור של ירין שחף. הדוגמנית-שחקנית אגם, השתתפה ב”פסטיגל קונג פו”, והשיר שהיא ביצעה יחד עם עדי הימלבלוי, זכה במקום הראשון.

בשנת 2010, גילמה את כרמל, האקסית המיתולוגית של ליאו, בסדרת הטלוויזיה “חצויה”.

רודברג, לומדת בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. המידע על השחקנית והדוגמנית אגם רודברג, הובא מתוך אתר ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן