מוזיקה

בר רפאלי, תופיע בטקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה שיועבר חי ב-MTV ישראל

0
0

ג’סטין ביבר, ליידי גאגא ודויד גואטה יופיעו בשידור חי, 6 בנובמבר (א’) בשעה 20:00, ובשידור חי ב-MTV ישראל; טקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה ◄ הופעות חיות של; גליידי גאגא, רד הוט צ’ילי פפרז, ברונו מארס ◄ מנחה: סלינה גומז. אפיק 26 ב-HOT, 75 ב-yes.
בר רפאלי, תופיע בטקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה שיועבר חי ב-MTV ישראל
בר רפאלי, תופיע בטקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה שיועבר חי ב-MTV ישראל

הדוגמנית הישראלית בר רפאלי, מוזכרת בין האנשים שיופיעו בטקס טקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה, אותו תעביר MTV ישראל (מבית ’ענני תקשורת’) תעביר בשידור חי וישיר ב-6 בנובמבר (א’), החל מהשעה 22:00 את טקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה, היישר משלושה מוקדים שונים; בעיר בלפסט, אירלנד. הטקס, יועבר בערוץ אפיק 26 ב-HOT, 75 ב-yes.

לדוגמנית הישראלית רפאלי, אין זו הפעם השנייה שהיא מגישה בטקס המסקרן של פרסי המוסיקה של MTV אירופה. לפני שנתיים, התקיים הטקס הנוצץ בעיר ברלין שבגרמניה, הגישה הדוגמנית בר רפאלי, פרס לחברי להקת U2, שזכו בקטגוריית “המופע הטוב ביותר”. עוד יגישו פרסים בטקס; הדוגמנית אירינה שייק, דוויד האסלהוף, איימי לי, ג’רמי סקוט, השחקנית היידן פנטייר, ועוד.

את הטקס השנה תנחה סלינה גומז, בת זוגו של ג’סטין ביבר, יופיעו; ג’סטין ביבר, דויד גואטה, קולדפליי, הבטחת השנה; ג’סי ג’יי, והרד הוט, צ’ילי פפרז המקומבקים וגם ג’ייסון דרולו, LMFAO, ועוד. פרס מיוחד, יינתן לחברי ’להקת קווין’ האגדית.

בקטגוריית ’שיר השנה’, ניתן למצוא את להיטיהם של אדל, “Rolling In The Deep’”, “Grenade” של ברונו מארס, “On The Floor” של ג’ניפר לופז, ופיטבול, את “Firework” של קייטי פרי ואת “Born This Way” של ליידי גאגא.

סלינה גומז, תנחה טקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה

ב’קטגוריית הפופ הטוב ביותר’, מתחרים השנה ראש בראש; ג’סטין ביבר, בריטני ספירס, קייטי פרי, ליידי גאגא ו-ריהנה. מי ייקח? שאלה טובה.

שאלה לא פחות טובה היא מי תיקח את תואר זמרת השנה? האם זו תהיינה; אדל, קייטי פרי, ביונסה, ליידי גאגא או שאולי דווקא ג’ניפר לופז?

ב”גזרת הבנים” התמונה ברורה יותר כשהמועמדים בקטגוריה זמר השנה, נמנים; ג’סטין ביבר, אמינם, דויד גואטה, ברונו מארס, ו-קניה ווסט.

אבל כשאומרים MTV, אומרים וידאו קליפים ולכן אחת הקטגוריות המעניינות היא מי יקח את פרס הקליפ הטוב ביותר לשנת 2011? Adele ’Rolling In The Deep’ או שאולי Beastie Boys ’Make Some Noise’ שמועמדים מול שלושה נוספים; Beyoncé ’Run The World (Girls)’, Justice ’Civilization’, ו-Lady Gaga ’Born This Way’.

טקס פרסי MTV אירופה; שידור חי ביום א’ בשעה 22:00 שידורים חוזרים: יום א’, 6.11.11, בשעה 24:15 שידור חוזר מתורגם: יום ב’, 7.11.11, בשעה 20:15.

לאתר האירוע: האירוע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן