כאן עכו

עיריית עכו, דורשת ממנהלי תעשיות אלקטרו כימיות, לפרוע חוב הנאמד ביותר מ-63 מיליון ₪

0
0

עו”ד פריימן, דורש ממנהלי החברה המיוחדים של חברת תעשיות אלקטרו כימיות, הנמצאת בפירוק, רו”ח גבריאל טרבלסי, ועו”ד צוריאל לביא, להסדיר את חובות החברה כלפי העירייה בתוך שבעה ימים, אחרת ייאלץ לנקוט בכל הצעדים העומדים לרשותו כדין, לרבות אך לא רק, הטלת צו לעיקול כספי התמורה שהתקבלה ממכירת הנכס.
עיריית עכו, דורשת ממנהלי תעשיות אלקטרו כימיות, לפרוע חוב הנאמד ביותר מ-63 מיליון ₪
עיריית עכו, דורשת ממנהלי תעשיות אלקטרו כימיות, לפרוע חוב הנאמד ביותר מ-63 מיליון ₪

עיריית עכו, שלחה השבוע באמצעות עו”ד איתי פריימן, מנהל מחלקת חדלות פרעון ובנקאות ושותף במשרד עורכי הדין רחל בן ארי- אדם פיש ושות’, מכתב התראה למנהלים המיוחדים של חברת תעשיות אלקטרו כימיות הנמצאת בפירוק, רו”ח גבריאל טרבלסי ועו”ד צוריאל לביא בגין חובות ארנונה ומים לעירייה.

חובה של חברת תעשיות אלקטרו כימיות לעיריית עכו, מאז צו הקפאת ההליכים ועד היום, נאמד ביותר מ-63 מיליון ₪ בגין חשבונות מסי ארנונה וחשבונות מים.

מדובר בחובות המפעל, אשר פעל בשטח של כ-430 דונם באזור התעשייה בעיר עכו.

“לאחרונה, נודע למרשתי, כי עוד בחודש מרץ 2011, חתמתם על הסכם למכירת הנכס לחברת קונטק מדיקל ויז’ן בע”מ”, כותב עו”ד פרימן למנהלים המיוחדים של החברה בפירוק; “ההסכם אושר על ידי בית המשפט ביום 3.5.11.

עו”ד איתי פריימן

עו”ד פריימן, ממשיך וכותב, כי; “כעולה מההסכם, אשר מרשתי לא היתה שותפה לו, היה על הקונה לשלם לכם את מלוא התמורה, ולהפקיד ערבויות בנקאיות בידיכם להבטחת חובה של מרשתי. עד למועד זה, ובחלוף שלושה חודשים, לא שולם דבר על ידי הרוכשת או על ידכם”.

עו”ד פריימן, דורש ממנהלי החברה המיוחדים של חברת תעשיות אלקטרו כימיות, הנמצאת בפירוק, רו”ח גבריאל טרבלסי, ועו”ד צוריאל לביא, להסדיר את חובות החברה כלפי עיריית עכו, בתוך שבעה ימים, אחרת ייאלץ לנקוט בכל הצעדים העומדים לרשותו כדין, לרבות אך לא רק, הטלת צו לעיקול כספי התמורה שהתקבלה ממכירת הנכס.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן