מדינה ירוקה

משרד התמ”ת: דורון אברהמי, יהיה מנהל מינהל סביבה ופיתוח בר קיימא

0
0

אברהמי, הוא מהנדס תעשייה וניהול, שירת כנספח המסחרי של התמ”ת בטורקיה משנת 2007 ועד לאחרונה, לפני כן, כהן כסגן מנהל המינהל לסחר חוץ, יהיה אחראי גם על הטיפול בתאום וקישור עם הסקטור העסקי, משרדי הממשלה הרלבנטיים לרבות הגנת הסביבה והתשתיות, ועל המעקב והבקרה אחר ההתפתחויות בתחום החקיקה הסביבתית.
משרד התמ
משרד התמ”ת: דורון אברהמי, יהיה מנהל מינהל סביבה ופיתוח בר קיימא

וועדת המינויים בנציבות שירות המדינה, בחרה במהנדס דורון אברהמי, לתפקיד מנהל מינהל הסביבה ופיתוח בר קיימא במשרד תמ”ת.

אברהמי, יהיה אחראי על הטיפול בתחומי סביבה ופיתוח בר קיימא, תאום וקישור עם הסקטור העסקי, משרדי הממשלה הרלבנטיים לרבות הגנת הסביבה והתשתיות, ועל המעקב והבקרה אחר ההתפתחויות בתחום החקיקה הסביבתית.

מינהל סביבה ופיתוח בר קיימא, אחראי על פיתוח כלי סיוע בנושאי; התייעלות אנרגטית, בניה ירוקה, תעשיית סביבה, מיחזור, ותעשיות אשר פעילותם משפיעה על הסביבה, כגון; תעשיות המשתמשות בכימיקלים או תעשיות שפעילותם כרוכה בשימוש באנרגיה.

כמו כן, יהא אחראי לקביעת מדיניות המשרד בתחומי פיתוח בר קיימא, ותעשיית הקלינטק, ובתחומי התעשיות להן השפעה סביבתית מקומית או גלובלית כמו התחממות כדור הארץ או השפעה על שכבת האוזון.

אברהמי, הוא מהנדס תעשייה וניהול, שירת כנספח המסחרי של התמ”ת בטורקיה משנת 2007, ועד לאחרונה, לפני כן, כהן כסגן מנהל המינהל לסחר חוץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן