יום האישה הבינלאומי

הסרט ’עיישה’ של בוגרות מכללת ספיר, ייצג אירועי יום האישה הבינלאומי בסינמטק ת”א

0
0

ההקרנה בסינמטק ת”א, תתקיים ביום שלישי, 8.3 בשעה 18:45◄במכללת ספיר, יתקיים השנה אירוע לרגל יום האישה הבינלאומי בשיתוף עם נעמ”ת, ובהופעה אקוסטית של הזמרת; נינט טייב. האירוע, יתקיים ביום שלישי, 8.3 בשעה 16:00 במכללה.
הסרט ’עיישה’ של בוגרות מכללת ספיר, ייצג אירועי יום האישה הבינלאומי בסינמטק ת
הסרט ’עיישה’ של בוגרות מכללת ספיר, ייצג אירועי יום האישה הבינלאומי בסינמטק ת”א

לציון ’יום האישה הבינלאומי’ ב’סינמטק תל אביב’, יוצג בהקרנה חגיגית הסרט ’עיישה’ (Aysha), סרט הגמר של סטודנטיות מהמכללה האקדמית ספיר, אושרי חיון, ו-הילה כהן. ההקרנה, תתקיים ביום שלישי הקרוב, 08/03/2011 בשעה 18:45.

סרטן של בוגרות המחלקה לקולנוע ב’מכללת ספיר’, זכה בפרס הצילום הטוב ביותר בפסטיבל ’קולנוע דרום 2010’, השתתף בתחרות התיעודית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה, והוא ממשיך לקצור שבחים בהקרנות ברחבי הארץ והעולם.

במאיות הסרט אושרי חיון, ו-הילה כהן, מביאות את סיפורה של מערכת יחסים מיוחדת בין עיישה, בת 96 מהמושבה יבנאל, לבין העיזה “בובה” על רקע שלל מערכות יחסים כושלות עם 11 ילדיה.

עם השנים, הפכו בעלי החיים עבור עיישה לסיבה העיקרית לקום בבוקר, לצורך להמשיך ולנשום.

היא חיה את חייה על רקע הנופים המרהיבים של יבניאל, אבל בלבה היא עדיין למרגלות הרי האטלס במרוקו. עולמה הייחודי של עיישה, מחזיר אותנו אחורה בזמן אל חייו הפשוטים של האדם בצל הטבע המבורך ולמעיינה השופע של אימא אדמה. (45 דקות, עברית, ו-מרוקאית).

שופטי פסטיבל קולנוע דרום, שיבחו את “עיישה”; “הזוויות, נקודת המבט הרגישה, מבנה הפריים והחשיבה המקצועית של הצילומים בסרט עיישה, יוצרים חוויה פואטית, כמעט מופשטת מתוך צילומים ריאליסטיים וישירים”.

במאיות הסרט אושרי חיון, והילה כהן

ראש המחלקה לקולנוע וטלוויזיה במכללת ספיר, דר’ אבנר פיינגלרנט, מברך על הבחירה בסרט, ומציין, כי; “’עיישה’ הוא עוד ציון דרך חשוב בקולנוע הייחודי המאפיין את המחלקה. “זהו קולנוע פורץ דרך חברתי אשר מביא את קולם של האחרים, שאינם נמצאים בלב השיח התקשורתי”.

המחלקה לקולנוע במכללת ספיר, מציעה שילוב ייחודי בין פרקטיקה ותיאוריה בארבעה מסלולי לימוד לתואר ראשון; קולנוע, אנימציה, טלוויזיה, מוסיקה ופסקול לסרטים.

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי, בהפקת המכללה, הוא המשך ישיר של תוכנית הלימודים המחלקה לקולנוע.

הפסטיבל, שמתקיים זו השנה העשירית, הפך תוך מספר שנים לפסטיבל קולנוע בינלאומי, הנותן במה מרכזית לקולנוע ישראלי ולקולנוע בינלאומי איכותי ורדיקלי. השנה, יתקיים בפסטיבל בין התאריכים; 29 במאי עד 2 ביוני.

ב’מכללת ספיר’, יתקיים השנה אירוע לרגל יום האישה הבינלאומי בשיתוף עם נעמ”ת, ובסיומו תתקיים הופעה אקוסטית של הזמרת; נינט טייב. האירוע, יתקיים ביום שלישי, 8.3 בשעה 16:00 במכללה.

המכללה האקדמית ספיר היא המכללה הציבורית הגדולה בארץ. לומדים בה למעלה מ-8500 סטודנטים המתגוררים בקיבוצי הסביבה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן