אופנה

מירי בוהדנה, תדגמן עבור רשת נעלי To Go, עונה רביעית ברציפות בעבור 100,000 דולר

0
0

קמפיין עונת אביב-קיץ 2011, יעלה במדיה באופן עצמאי על ידי רשת נעלי “TOGO”, יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ ◄ מאיר נג’יבי, מנכ”ל רשת; “החיבור למירי בוהדנה, שהחל לפני 3 עונות, הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח.
מירי בוהדנה, תדגמן עבור רשת נעלי To Go, עונה רביעית ברציפות בעבור 100,000 דולר
מירי בוהדנה, תדגמן עבור רשת נעלי To Go, עונה רביעית ברציפות בעבור 100,000 דולר

מירי בוהדנה, הדוגמנית, שחקנית ומנחת הטלוויזיה, תמשיך גם השנה 2011, לדגמן נעלים לרשת נעלי “TOGO”, זו השנה הרביעית. נמסר, כי הקמפיין שיעלה במדיה באופן עצמאי על ידי רשת נעלי “TOGO”, יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ.

הפרזנטורית, בוהדנה, תוביל את קמפיין של הרשת המונה 66 סניפים בפריסה ארצית, בעונת אביב- קיץ 2011, עליו תשתכר בוהדנה בסכום צנוע של כ-$100,000. חוץ מחולשה נדירה לכסף, העידה בעבר, בוהדנה, כי פריט האופנה שהיא הכי אוהבת בעולם הם הנעליים, מהם, יש לה מאות זוגות בבית!

מאיר נג’יבי, מנכ”ל רשת נעלי “TOGO”; “החיבור למירי בוהדנה, שהחל לפני 3 עונות, הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר שביצענו ובדק חיבור של דוגמניות למותג, עלה, כי בוהדנה, זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג שלנו.

עם צאת הקמפיין הנוכחי, זכינו לפידבקים חיוביים וחמים לגבי בוהדנה, וההמשך עימה לעוד עונה הוא אך טבעי ונותן חותמת נוספת לחיבורה למותג TOGO, קהל לקוחותיו וערכיו.

אנו רואים בבוהדנה את דמות האישה של TOGO, שהיא עצמאית, אופנתית ונשית. אנו שמחים להמשיך עם מירי לעונה הרביעית ביחד ומאחלים לכולנו בהצלחה”.

רשת נעלי “TOGO”, מונה כיום 66 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY, כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים, המונה למעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.

קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה טוטאלית פעמיים בשנה, ובנוסף במהלך העונות עצמן מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה, מעוצבת בקפידה ע”פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו”ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו”ל.

למי שלא מכיר את מירי בוהדנה, כרטיס ביקור

רואים בבוהדנה דמות האישה של TOGO; עצמאית, אופנתית ונשית

בוהדנה, נולדה (12 באוקטובר 1977), היא דוגמנית, שחקנית ומנחת טלוויזיה ישראלית) בעיר אשקלון וגדלה בעיר שדרות. בגיל 15, זכתה בתחרות מיס העיר, באר שבע. בגיל 17, השתתפה בתחרות מלכת היופי וזכתה בתואר נערת ישראל – סגנית המלכה (מקום שני), והשתתפה בתחרות מיס עולם בדרום אפריקה ונבחרה לסגנית שלישית. את שירותה הצבאי עשתה כמדריכה במוזיאון חיל האוויר בחצרים.

מירי בוהדנה, המשיכה את קריירת הדוגמנות המצליחה שלה בצילום קטלוגים, פרסומות בארץ ובחו”ל ותצוגות אופנה. השתתפה בקמפיין של חברת TNT בשנת 2004 בקמפיין של גולבארי, ובמאי 2006 בתכשיטי רויאלטי. הדוגמנית בוהדנה, מיוצגת על ידי הסוכנות לוק.

השתתפה בסרט “אסקימו לימון – החגיגה נמשכת” אשר היה ההתנסות הראשונה שלה בעולם הקולנוע. במספר סצנות בסרט זה הצטלמה בוהדנה בעירום.

כמו כן, הנחתה בטלוויזיה את תוכנית המוזיקה, “ברז”, בערוץ Yes בריזה, הנחתה את טקס “מסך הזהב”, את “שובו של הקאמבק” בערוץ 2 וכן את השעשועון “מלך הכורסה” יחד עם רמי ורד.

בין השנים 2005-2003, שיחקה את עדן בסדרה “אהבה מעבר לפינה” וככבה בהצגת התיאטרון “אני עם אישתך גמרתי” יחד עם מאיר סוויסה. בשנת 2006, השתתפה בסדרה קרוב לוודאי לצד מאיר סוויסה.

לקראת סוף שנת 2006, עלתה בוהדנה לכותרות כאשר חשפה שהיא בהריון מחברה לחיים, איש העסקים בבו קובו, במקביל הופיעה, לצד כוכבים אחרים, ב-פסטיגל הנושא את הכותרת “גיבורי הממלכה האבודה”. היא ילדה את בנה ב-8 במאי 2007.

בסוף 2007, שיחקה בוהדנה בטלנובלה “בובות” בתפקיד קרלה גל. מתוך ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן