מוזיקה

ערוץ MTV ישראל, יעביר בשידור חי את EMA’S 2010 טקס פרסי המוזיקה האירופאי

0
0

סוללת הכוכבים שיופיעו בהיכל Caja Magica, מדריד, בטקס EMA 2010 LIVE – טקס פרסי MTV אירופה, כוללת את; Kings Of Leon, כוכבת הפופ Ke$ha, אמן הראפ-מטאל קיד רוק, לצד הופעות אורח של; קייטי פרי, שאקירה, פלאן בי, לינקין פארק, וכוכבי סדרת הריאליטי החד פעמית, ג’רזי שור, סנוקי ופולי די וג’וני נוקסוויל ועוד.
ערוץ MTV ישראל, יעביר בשידור חי את EMA’S 2010 טקס פרסי המוזיקה האירופאי
ערוץ MTV ישראל, יעביר בשידור חי את EMA’S 2010 טקס פרסי המוזיקה האירופאי

ביום ראשון, 7 בנובמבר, החל מהשעה 21:00, יתקיים אירוע המוסיקה הגדול של אירופה; “טקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה EMA’S 2010 – Live from Madrid”, ערוץ MTV ישראל, יעביר את השידור החי של טקס פרסי המוזיקה האירופאי 2010 בשידור חי מהעיר מדריד, ספרד!

זוהי הפעם השנייה, במסגרת 17 שנות קיומו של הטקס שמדינת ספרד, משחקת את תפקיד המארחת והפעם הראשונה בה הוא פוקד את מדריד, עיר הבירה הספרדית.

כוכבת סדרת הטלוויזיה “עקרות בית נואשות” ואייקונית האופנה אווה לונגוריה, תתחקה אחר עקבותיהן של קייטי פרי, כריסטינה אגילרה ו-ג’סטין טימברלייק, ותיכנס לתפקיד המגישה של טקס ה-EMA השנה. את הטקס במדיות הדיגיטליות, ינחה לא אחר מאשר ילד הפלא ג’סטין ביבר!

סוללת הכוכבים שיופיעו בטקס השנה כוללת את; Kings Of Leon, כוכבת הפופ Ke$ha, אמן הראפ-מטאל קיד רוק, לצד הופעות אורח של קייטי פרי, שאקירה, פלאן בי, לינקין פארק, וכוכבי סדרת הריאליטי החד פעמית, ג’רזי שור, סנוקי ופולי די וג’וני נוקסוויל ועוד.

לאתר הטקס. ישודר גם ב-אפיק 75 ב-yes, וערוץ 89 ב-HOT.

לרשימת המלאה, של ההופעות ומגישי הפרסים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן