חוק ומשפט

פרקליט המדינה, לתכנית “דין ודברים”: אין שום עילה לקיים משפט חוזר למרגלית הר שפי

0
0

פרקליט המדינה אמר בתכנית “דין ודברים” ברשת ב’ של “קול ישראל”, כי; “הבקשה שהוגשה בעניינה של הר-שפי, כבר לפני כחודש, היא למעשה, מיחזור של בקשה זהה אשר הוגשה ליועמ”ש הקודם עו”ד מני מזוז, לפני כשנתיים”
פרקליט המדינה, לתכנית
פרקליט המדינה, לתכנית “דין ודברים”: אין שום עילה לקיים משפט חוזר למרגלית הר שפי

פרקליט המדינה מר משה לדור, דחה את הבקשה לקיים משפט חוזר למרגלית הר-שפי*, אשר הורשעה באי מניעת הרצח של ראש הממשלה, יצחק רבין ז”ל.

בתכנית “דין ודברים” ברשת ב’ של “קול ישראל”, בהגשת הפרשן משפטי, העיתונאי, משפטן מר משה נגבי, גילה כשאמר הערב (ראשון) בשעה 19:00, פרקליט המדינה, עו”ד שי ניצן, כי; “הבקשה שהוגשה בעניינה של הר-שפי, הייתה כבר לפני כחודש…”.

“למעשה, מדובר במיחזור של בקשה זהה אשר הוגשה ליועמ”ש הקודם עו”ד מני מזוז, לפני כשנתיים ונדחתה על הסף, וכי אין שום עילה לקיים משפט חוזר”. הוסיף עו”ד ניצן.

מרגלית הר-שפי – מיחזור בקשות

*מרגלית הר-שפי (נולדה ב-1975), נמנתה עם מכריו של יגאל עמיר, לפני שרצח את יצחק רבין, והורשעה לאחר הרצח באי מניעת פשע, על כך שידעה אודות כוונותיו של הרוצח ולא דיווחה עליהן למשטרה.

מאסרה קוצר בחנינה מטעם נשיא המדינה, לאחר שראש השב”כ הודיע לנשיא, כי (בניגוד לקביעת רוב השופטים) הר-שפי לא ידעה על כוונת הרוצח.

◄ עוד על מרגלית הר-שפי.

◄ לידיעה – לחצו על שם התוכנית “דין ודברים” והאזינו

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן