מינויים במשק

ויסוצקי: מינויים חדשים ושינויים ארגוניים בחברה – אייל וינברג, מונה למשנה למנכ”ל ויסוצקי

0
0

שרון הראל, מונתה לסמנכ”ל שיווק ◄ שמוליק רוזנפלד, מונה לסמנכ”ל שרשרת האספקה ◄ עמית רז, מונה למנהל הכספים ◄ רוני ויינשטיין, מנכ”ל קבוצת ’ויסוצקי’; “כדי להביא להרחבת פורטפוליו העסקים של הקבוצה, ערכנו תהליך שינוי עסקי וארגוני, הכולל מינוי בכירים לעמדות מפתח, שישמשו חוד חנית מקצועי שיסייע לנו ביישום האסטרטגיה החדשה ותהליכי הניהול המתקדמים, הכרוכים בה”.
ויסוצקי: מינויים חדשים ושינויים ארגוניים בחברה - אייל וינברג, מונה למשנה למנכ
ויסוצקי: מינויים חדשים ושינויים ארגוניים בחברה – אייל וינברג, מונה למשנה למנכ”ל ויסוצקי

קבוצת ’ויסוצקי’, יצרנית, משווקת ויצואנית התה המובילה בישראל, הודיעה על סדרת מינויים חדשים של בכירים בקבוצה, כחלק מתהליך שינוי ארגוני, הנובע מהתרחבות הקבוצה.

לדברי רוני ויינשטיין, (בצילום משמאל), מנכ”ל קבוצת ’ויסוצקי’; “קבוצת ’ויסוצקי’, נמצאת לאחרונה בתקופה של האצה והתרחבות והיא הולכת וצומחת בשנים האחרונות הן בתחומי הליבה שלה והן בתחומים רבים אחרים. כל זאת בשל החלטה עסקית אסטרטגית, שקיבלה הקבוצה, במסגרתה תהפוך לקבוצת מזון, אשר תרכוש חברות מזון שפעילותן מתאימה לערכי הקבוצה.

כך למשל, רכשה ויסוצקי את חברת ’זיתא’, אשר בשנים האחרונות הופכת לשחקנית המרכזית בענף שמן הזית.

“כדי להמשיך ולמנף כיוון זה, וכדי להביא להרחבת פורטפוליו העסקים של הקבוצה, ערכנו תהליך שינוי עסקי וארגוני, הכולל מינוי בכירים לעמדות מפתח, אשר ישמשו חוד חנית מקצועי אשר יסייע לנו ביישום האסטרטגיה החדשה ותהליכי הניהול המתקדמים, הכרוכים בה”. סיכם ויינשטיין, מנכ”ל קבוצת ’ויסוצקי’.

במסגרת זו, מונה אייל וינברג (43) למשנה למנכ”ל. ויינברג, רו”ח מוסמך ובעל תואר בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת ת”א, שימש עד לאחרונה, כסמנכ”ל הכספים בקבוצה. כעת יהיה אחראי בנוסף גם על תחום הפיתוח העסקי אסטרטגי של הקבוצה, ויתמקד במימוש אסטרטגיית ההתרחבות של הקבוצה.

בעבר שימש ויינברג כסמנכ”ל כספים במספר חברות, ביניהן חברת בגדי הים “גוטקס” וחברת ההייטק “פיקסל מולטימדיה”.

לתפקיד סמנכ”ל השיווק, מונתה שרון הראל (37), היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת תל אביב. לגב’ הראל, ניסיון עשיר בתפקידי שיווק וניהול אסטרטגי, כאשר בתפקידה האחרון, כיהנה כמנהלת מערך האסטרטגיה והמחקר בבנק “מזרחי טפחות”.

בעברה, ניהלה הראל את אגף השיווק של חטיבת תנובה שף ב”תנובה”, שם הייתה אחראית על גיבוש ויישום האסטרטגיה השיווקית של החטיבה וניהול תהליכי פיתוח מוצרים חדשים במגוון קטגוריות והחדרתם לשוק.

כמו כן, שימשה כמנהלת שיווק בינלאומי ב”בגיר”, שם הייתה אחראית לפיתוח העסקי והחדירה של המותג לאירופה ובנית תמהיל שיווק ומוצרים ייעודי לשווקים אלו.

במסגרת תפקידה החדש צפויה הראל, לנהל את מערך השיווק של ויסוצקי להוביל את אסטרטגיית השיווק ולממשה, במטרה להרחיב את פעילות הקבוצה בשוק הישראלי.

לתפקיד סמנכ”ל שרשרת האספקה, מונה שמוליק רוזנפלד, (48), בעל תואר ראשון במדעי המזון מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים, שימש בתפקידו האחרון כמנהל אגף הנדסה וטכנולוגיה ב”תנובה” ולפני כן, ניהל את מפעלי “תנובה” בעיר ירושלים, ושימש בתפקיד ניהולי בכיר בהקמה של המחלבה המתקדמת באלון תבור. בעבר שימש בתפקידים שונים בארץ ובחול ביניהם “תלמה” בישראל ובחברת בת של “KRAFT” בארה”ב.

רוזנפלד, מביא עימו ניסיון רב בתחומי הלוגיסטיקה והתפעול, כמו גם בפיתוח פרויקטים מרכזיים בנושא המזון בישראל ובחו”ל.

לתפקיד מנהל הכספים מונה עמית רז, (45), רו”ח בהכשרתו ובעל תואר בראיית חשבון וכלכלה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, שימש עד לאחרונה כמנהל הכספים של קבוצת “רויאליף”. בעברו ביצע תפקידי ניהול כספים בקבוצת סודה קלאב בארץ ובחו”ל.

“הניסיון הרב של האנשים שגייסנו ומינינו”, מוסיף המנכ”ל רוני ויינשטיין; “הן בניהול אסטרטגי רחב היקף, והן בכל מערכי השיווק השונים, יוצרים עבורנו שדרה ניהולית חזקה ומוכחת, אשר תסייע ללא ספק להצעיד את קבוצת ויסוצקי קדימה, בדרכה להפוך לקבוצה מובילה, לא רק בתחום המשקאות, אלא בתחום המזון כולו.

אני מאחל ל-אייל, שמוליק, שרון ו-עמית, הצלחה בתפקידם החדש ובאתגרים הרבים המונחים לפתחם, ומקווה שבעזרתם, תערוך ויסוצקי את קפיצת המדרגה הנדרשת”.

אודות ויסוצקי – Wissotzky

ויסוצקי, היא יצרנית, משווקת ויצואנית התה המובילה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1849 ברוסיה ומשנת 1936, השנה בה הוקם המפעל הראשון בארץ, היא ממשיכה במסורת של ייצור תה מובחר בישראל.

קבוצת ’ויסוצקי’ פועלת כל העת בעקביות לקידום תרבות התה בישראל, תוך הענקת חוויה שלמה של תה וידע מקיף בתחום ותוך מחויבות לספק לצרכניה איכות בלתי מתפשרת בכל פרט ופרט ממרכיבי המוצר, התאמת המוצרים לטעם הישראלי וחדשנות בלתי פוסקת.

מפעל התה של ויסוצקי, נמצא באזור התעשייה ב’קדמת גליל’, והוא המפעל הגדול בארץ לייצור תה. המפעל מצויד במיכון הטכנולוגי המתקדם ביותר בעולם. במפעל מיוצרים כל סוגי התה וחליטות הצמחים והפירות, הן בשקיקים והן בתפזורת.

ייצור התה, מיועד לשוק המקומי ולייצוא לרחבי העולם. ויסוצקי, מקיימת קשרי סחר ושיווק ענפים עם מדינות רבות בעולם, ביניהן; רוסיה, ארה”ב, אוסטרליה, דרום אפריקה, יפן, אנגליה, צרפת ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן