מוזיקה

“אוהבים יוונית” – מופע עם שמעון פרנס והזמרת עליזה אביב, במרינה הרצליה

0
0

ממחששות ה’בוזוקי’ של אתונה ופיראוס, מימים עברו ועד לטברנות והמועדונים של ימינו. השירים האהובים, הסיפורים, הדמויות, העצב ושמחת החיים של יוון, מלווים בלהקת נגנים מהבכירים בישראל ◄ המופע, יום ג’, 27/7, בשעה 20:00, ’מרינה הרצליה’, חינם, ופתוח לקהל הרחב.

“אוהבים יוונית” – מופע עם שמעון פרנס והזמרת עליזה אביב, במרינה הרצליה

המופע חגיגה יוונית סוחפת “אוהבים יוונית” עם שמעון פרנס ועליזה אביב,ייערך ביום ג’, 27/7, ב’מרינה הרצליה’, במסגרת פסטיבל “מוסיקה על המים”, שמתקיים זו השנה השביעית ביוזמת “החברה העירונית לפיתוח התיירות בעיר הרצליה”, ובניהולה המוזיקלי של חפצי זר אביב.

שמעון פרנס, “איש הטברנה” והרדיו, מנחה ומספר את סיפורי השירים והזמרת עליזה אביב, ממוצא יווני, המתמחה בשירת עולם שרה ביוונית ממיטב יצירות יוון והבלקן, חברו יחדיו אל מסע מוסיקלי על קו פרשת האהבה הישראלי – יווני, כל הדרך בין יפו, פיראוס וסלוניקי.

ממחששות ה’בוזוקי’ של אתונה ופיראוס, מימים עברו ועד לטברנות והמועדונים של ימינו. השירים האהובים, הסיפורים, הדמויות, העצב ושמחת החיים של יוון, מלווים בלהקת נגנים מהבכירים בישראל.

במופע, תתארח גם חפצי זר אביב, בסלסולי חליל.

חגיגה יוונית סוחפת “אוהבים יוונית” עם שמעון פרנס והזמרת עליזה אביב, ועם חיים רומנו- בוזוקי, סאניה קרויטור – כינור, גארי לובארוב – ביאן, שמוליק בר עוז – גיטרה בס ושירה, אילן קצ`קה – תופים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן