אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא; מילה של שר הפנים ח”כ אלי ישי, היא מילה! לאור החלטתו להרחיב את שטחה

0
0

שביעות רצון בעיריית אור עקיבא, מהחלטת משרד הפנים, להרחיב של שטחה של העיר על פני 4,312 דונם; אור עקיבא, הפכה למאוד מבוקשת, הן בקרב אוכלוסיות חזקות שמבקשות להשתקע אצלנו, והן בקרב יזמים ובעלי מפעלים. עתה, נוכל לספק הביקוש ולפעול להגדלתה, טיפוחה ושגשוגה של העיר לגבהים חדשים”. אמר ראש העיר שמחה יוסיפוב.
אור עקיבא; מילה של שר הפנים ח
אור עקיבא; מילה של שר הפנים ח”כ אלי ישי, היא מילה! לאור החלטתו להרחיב את שטחה

“אנו מברכים על החלטתו של שר הפנים וסגן ראש הממשלה מר אלי ישי, לחתום על צו הרחבת השטח המוניציפאלי של אור עקיבא” – כך אמר בשביעות רצון מופגנת, ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, בעקבות ההחלטה להרחיב את תחום השיפוט של אור עקיבא בכ-1000 דונם.

“משרד הפנים, עשה צדק היסטורי, ותיקן עוול מתמשך שנים רבות שנגרם לעיר אור עקיבא, כעת ,המסקנה שלנו היא, כי; “מילה של שר הפנים ח”כ אלי ישי, היא מילה!” אמר פקיד בכיר בעירייה.

בעקבות הביקוש הרב לדירות בעיר ולשטחי מסחר ביקשה עיריית אור עקיבא, להרחיב את תחום שיפוטה שהשתרע על פני 4,312 דונם.

ראש העיר מר שמחה יוסיפוב, שכנע את חברי הועדה, אשר מינה שר הפנים, בכך, כי אור עקיבא, חייבת להרחיב את שטח אזור התעשייה הקיים, להרחיב ולטפח את אזורי המגורים, וכן, לבצע פרויקטים של נופש ופנאי באזור נחל עדה.

האזור אשר סופח מתחום השיפוט של מועצת בנימינה-גבעת עדה, נמצא בתחום שבין כביש 2 לכביש 4 צפונית מזרחית לנחל עדה.

“אנו מתכוונים להפשיל שרוולים ולצאת לעבודה, כדי לפתח את האזור. אור עקיבא, הפכה לעיר מאוד מבוקשת, הן בקרב אוכלוסיות חזקות שמבקשות להשתקע אצלנו, והן בקרב יזמים ובעלי מפעלים. עתה, נוכל לספק את הביקוש ולפעול להגדלתה, טיפוחה ושגשוגה של העיר לגבהים חדשים”. אמר שמחה יוסיפוב.

אנשי עיריית אור עקיבא, אמרו, כי החלטות הועדה שביקרה בעיר בראשות מנכ”ל משרד הפנים, רו”ח גבריאל מימון, שיש להעביר את השטח, היו מחויבות המציאות, זאת כחלק מן המרקם העירוני של העיר, ובהתאם לתכניות המתאר האזוריות, והעובדה שהשטח של העיר אור עקיבא, היה עד כה מופרד מהמושבה בנימינה ב… ’שטח ירוק’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן