דיני תעבורה ותחבורה

נהג ברכב ה-BMW, במהירות 240 קמ”ש, ונחלץ ממאסר ומפסילה בפועל

0
0

סנגורו של הנהג, עו”ד דוד גולן, הוכיח, כי מרחק המדידה של מכשיר הלייזר היה מעל 300 מטר, שהוא טווח החורג מההלכה שנקבעה בנוגע למכשיר המדידה ב-בית המשפט העליון ◄ עו”ד גולן: “שוטרי התנועה, הילכו עליו אימים, כי יכנס למאסר, הם ממש נסחפו בהתנהגותם. ראוי שיזכרו את הסיסמא; ’הסבר פניך לתייר’”.
נהג ברכב ה-BMW, במהירות 240 קמ
נהג ברכב ה-BMW, במהירות 240 קמ”ש, ונחלץ ממאסר ומפסילה בפועל

בית המשפט השלום לתעבורה בעיר תל-אביב-יפו, הטיל קנס של רק 4000 ₪, פסילה על תנאי והתחייבות להימנע מביצוע עבירות דומות על נהג, תושב צרפת, שנתפס נוהג ב’נתיבי איילון’ ברכב מסוג BMW המפואר שלו במהירות של… 240 קמ”ש.

הנהג-תייר, שהובא לשיפוט מהיר לאחר שדרכונו נלקח ממנו, היה נרגש ונסער זאת לאחר ששוטרי התנועה הלכו עליו אימים, כי ישהה במעצר.

בסופו של יום, הסתבר, כי למרות שרכבו, נמדד נוסע במהירות של 240 קמ”ש, לא ניתן היה להרשיעו ב’עבירת מהירות’, זאת משום שהסנגור של הנהג, עו”ד גולן, הוכיח, בפני השופט במסגרת של שיפוט מהיר, כי מרחק המדידה של מכשיר הלייזר היה מעל 300 מטרים, שהוא טווח החורג מההלכה שנקבעה בנוגע למכשיר המדידה ב-בית המשפט העליון.

סנגורו של הנהג עו”ד דוד גולן, מרחוב הרקון בעיר רמת גן, המתמחה ב’דיני התעבורה’ ואשר משרדו ייצג את הנהג-תייר, מסר כי; “שוטרי התנועה, שגו, כאשר הילכו אימים על הנהג, כי ידאגו לכך שיכנס למאסר.

בכך הם ממש נסחפו בהתנהגותם לחלוטין. וראוי, כי יזכרו את הסיסמא; ’הסבר פניך לתייר’”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן