Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

עשרת הדיברות של שרות לקוחות

0
0

2222

מדריך לעסקים – עשרת הדיברות של שרות לקוחות

עשרת הדיברות של שרות לקוחות

1. הבע יחס של הערכה ללקוחות שלך . דאג שחלק מהתרבות העסקית שלך יהיה להראות יחס של הכרת

תודה לעסק שלהם .

2. אל תשפוט את לקוחותיך . תן להם טיפול כאילו שהם הלקוחות היחידים שיש לך .

3. וודא שראשך וגופך ממוקדים בתפקידך מאה אחוז של הזמן . שכח את מזוודת בעיותיך האישיות מחוץ

לדלת .

4. הראה עניין אמיתי והקשב לדברים שאומרים לקוחותיך . הם יספרו לך מה הם צריכים.

5. תקשר בבהירות בנושא חדשות טובות ורעות . הצע עצה ואופציות להגעה לפתרונות .

6. האמן בעצמך . ביטחונך העצמי עוזר ללקוחות לתת בך אמון .

7. קבל אחריות מלאה לכל פעולותיך .

8. דאג שכל לקוחותיך יהיו מרוצים שדברו אתך . חייך , כך תשיג את האושר בקולך .

9. הוסף מגע אישי ליחסים עם לקוחותיך . שלח להם איגרות איחולים , מאמרים וקטעי עיתונות .

10. הבטח פחות , ספק יותר . תמיד תן ללקוחותיך יותר מהדבר לו הם מצפים .

בני ישראלי.

תגובות
0
0



Exit mobile version