פסיכולוגיה

מרכז לבר”ן, ’שער מנשה’: פרופסור מיכאל ריצנר, מבוקש כמעט בכל העולם

0
0

פרופסור מיכאל ריצנר (שער מנשה), מקבל מענקים מקרן סטנלי היוקרתית (ארה”ב), להמשך מחקריו ◄ בכנס בעיר שטוקהולם (שוודיה) הציג בפני מומחים מכל העולם את מחקריו ואת הספר בעריכתו העומד לצאת לאור בשבועות הקרובים ◄ שותפים לכתיבת הספר מומחים בעלי שם עולמי מישראל ארה”ב שוודיה איטליה גרמניה וקוריאה.
מרכז לבר
מרכז לבר”ן, ’שער מנשה’: פרופסור מיכאל ריצנר, מבוקש כמעט בכל העולם

פרופסור מיכאל ריצנר (Professor Michael Ritsner), מבוקש כמעט בכל העולם, לא, רק אל תיבהלו מן הכותרת המטעה, אבל אם תרצו גם המחמיאה, שכן הוא מבוקש ומוזמן תדיר לכנסים בינלאומיים חשובים ולא מכבר, חזר מכנס בשטוקהולם (שוודיה), בו הציג את מחקריו בפני מומחים בינלאומיים בתחום הגנת המוח.

מחקריו של פרופסור ריצנר, מומחה בעל שם עולמי, זוכה למענקים מקרן המחקרים היוקרתית, סטנלי (מכון סנטלי למחקר, בתחום הפסיכיאטריה בארה”ב), למחקרים וביניהם גם על השימוש בתוסף המזון פרגננולון (Pregnenolone) שהינו הורמון סטרואידי, המשמש ליצירת כל ההורמונים הסטרואידים בגוף האדם, ושיפור מצבם של חולי ה’סכיזופרניה’.

במחקר אשר בוצע בשנת 1995, התוצאות הראו קשר בין חוסר ב”פרגננולון” לבין פגיעה ביכולת הלמידה והזיכרון. במחקר נוסף שביצע ה-NIH, נמצא שבאנשים הסובלים מדיכאון, נמצאות רמות נמוכות באופן משמעותי של פרגננולון בדם.

במחקר הנוכחי, מנסים פרופסור ריצנר ועמיתו ד”ר אנטולי קריינין, מהמרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, ורופאים נוספים, לבדוק את השפעת תוסף המזון על חולי סכיזופרניה צעירים, אשר לראשונה, אובחנו כחולים במחלה.

השערת החוקרים, היא, כי תוסף המזון הזה, יגרום לשינויים חיוביים, בהשפעה על הפסיכוזה עצמה, ולשיפור החשיבה אצל חולי סכיזופרניה, כשהם מצפים שלא יהיו למתן תוסף המזון, תופעות לוואי.

בין באי הכנס בעיר שטוקהולם, הציג פרופסור ריצנר מ’שער מנשה’, בית חולים פסיכיאטרי, שבקרבת פרדס חנה-כרכור, את הספר בעריכתו אשר עתיד לצאת לאור, בימים הקרובים, וכותרתו; “הגנת המוח של חולים סכיזופרנים אפקטיביים”. (הפרעות במערכת הרגשית) ודמנטיים.

לצד פרופסור ריצנר ו-ד”ר ססר אהוד (מרכז לבר”ן, ’שער מנשה’), שותפים לכתיבת הספר מומחים מובילים ממדינת ישראל, ארה”ב, איטליה, גרמניה, שוודיה ו-קוריאה.

פרופסור ריצנר, לא נח לרגע, וכבר בימים אלה, קיבל הזמנות ממדינות, כמו; רומניה, איטליה ו-הונגריה להרצות בפני מומחים את משנתו ומחקריו.

כאשר מיטב המומחים בתחום הפסיכיאטריה נמצאים ב-’מרכז לבר”ן שער מנשה’, וביניהם פרופסור מיכאל ריצנר (המשמש מנהל מחלקה), אין זה פלא שהוא הופך להיות מהמוסדות המובילים כבית חולים פסיכיאטרי על מחלקותיו, ומרפאותיו כבית החולים מוכרות להתמחות לשם קבלת מומחיות בתחום הפסיכיאטריה והפסיכולוגיה, רופאי בית החולים ופסיכולוגים, משתתפים כבוחנים לשם קבלת מומחיות בפסיכיאטריה או פסיכולוגיה קלינית.

במסגרת מרכז לבר”ן, ’שער מנשה’, ניתנים טיפולים פסיכיאטריים ופסיכולוגיים, ובהם: טיפולים תרופתיים, טיפול בנזעי חשמל, טיפולים משפחתים וקבוצתיים. כן מתקיימים ריפוי בעיסוק בתחומים כמו; נגרות וגינון, וטיפולים שיקומיים, לרבות כאלה המוכוונים לתסמונות בזיקנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן