מינויים במשק

מינוי חדש בקבוצת “יד2”: יניב וקנין, מונה לסמנכ”ל המכירות של אתר יד2

0
0

במסגרת תפקידו החדש, ינהל וקנין את מחלקת המכירות של האתר ◄ אני מברך את יניב על המינוי” אומר שון תל, מנכ”ל אתר יד2 ◄ באתר יד2, גולשים כ 350,000 גולשים ביום ומעל 2,000,000 גולשים שונים בחודש. אתר יד2, הושק במאי 2005. האתר מדורג בין 5 האתרים הגדולים בישראל.
מינוי חדש בקבוצת
מינוי חדש בקבוצת “יד2”: יניב וקנין, מונה לסמנכ”ל המכירות של אתר יד2

אתר “יד2 (yad2)”, מסר היום (ראשון) על מינוי חדש בחברה; יניב וקנין, בן 33, מונה לסמנכ”ל המכירות של אתר יד2, הלוח האינטרנטי המוביל במדינה.

וקנין, החל לעבוד באתר יד2, לפני 3.5 שנים בתפקיד מנהל תיקי לקוחות, משם הוא התקדם לתפקיד מנהל המכירות של האתר, וכעת קודם לתפקיד סמנכ”ל מכירות.

במסגרת תפקידו החדש, ינהל וקנין את מחלקת המכירות של האתר. וקנין, שימש בעבר כמנהל תיקי לקוחות בחברת טלאול קונטקט סנטר.

“אני מברך את יניב על המינוי” אומר שון תל, מנכ”ל אתר יד2; “לאור ההתרחבות האחרונה של “אתר יד2″, ראינו צורך לחזק את מחלקת המכירות, ואני מאמין, כי יניב, הוא האדם המתאים ביותר לכך”.

אתר יד2 (yad2), הינו אתר המהווה את לוח המודעות החינמי הגדול והמוביל בישראל. באתר מתפרסמות כל יום כ- 10,000 מודעות חדשות במדורים השונים; רכב, נדל”ן, מוצרים יד שנייה, מטפלות ועוזרות בית, חיות מחמד ועוד.

באתר יד2, גולשים כ 350,000 גולשים ביום ומעל 2,000,000 גולשים שונים בחודש. אתר יד2, הושק במאי 2005. האתר מדורג בין 5 האתרים הגדולים בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן