קמפיין: אנשים. לא סמלים

עמותת נגישות ישראל - Access Israel, יוצאת בקמפיין מקורי רחב היקף / ארצי של עמותת נגישות ישראל יחד עם משרד הפרסום ליאו ברנט, למיגור תופעת עברייני חניות הנכים והעלאת המודעות לנושא. בין לילה, אלפי תמרורי חניות נכים ב-15 ערים, ובעשרות רבות של חניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית, הוחלפו בתמונות של 50 אנשים אמיתיים עם מוגבלות, המספרים את סיפוריהם האישיים.

נאומו של בצלאל סמוטריץ' מכנס התנועה לאיכות השלטון

במשך עשרות שנים המתח הרצוי בין הרשויות השונות לא התקיים. יותר נכון לומר – הוא התקיים אבל בכיוון אחד בלבד. הרשות השופטת איתגרה פעם אחר פעם את שתי חברותיה, ואולם היא עצמה לא אותגרה לרגע. אסור היה לגעת בה.

פורום כאן נעים

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים?

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים? העיתונאי אלי לוי חדשות ערוץ 10 מביא את הסיפור ושיחה עם מנהלת מחלקת ילדים במרכז הרפואי הלל יפה דר' עדי קליין.

הרב יובל הכהן אשרוב – מגלה איך לרזות בלי דיאטה

הרב יובל הכהן אשרוב - מגלה לנו את הסוד איך לרזות בלי דיאטה.

זן נדיר – טורפים

טורפים - טורפי העל של ישראל כפי שנלכדו בעדשה של משה אלפרט במשך שלושים שנה: מסעודתו של הנמר האחרון בעין-גדי ועד המרדף אחרי זאבי הגולן. במאי תסריטאי וקריין: יגאל מוסקו.

אמא ל-12 מוצאת זמן לאהבה חדשה

ילדות כואבת ובעל אלים לא הצליחו לנצח את ליאת ברששת, שמגדלת לבד את תריסר ילדיה. עכשיו, נגד כל הסיכויים היא ממציאה את עצמה מחדש עם עמוד פייסבוק מצליח והרצאות שהיא מעבירה, ואפילו מוצאת זמן לאהבה חדשה.

סטטיק ובן-אל תבורי עם הלהיט החדש

סטטיק ובן-אל תבורי, הצמד המוזיקלי הישראלי עם הקליפ-להיט הראשון החדש בשפה האנגלית. זו הגרסה האמריקאית ל"סלסולים" שיצאה לעולם 12.12.18.

מפעל הפיס

נגישות השירות למגבלה תקשורתית (גמגום)

אנדריי קגן, אדם מגמגם אשר עובד בעמותת נגישות ישראל, מספר על עצמו ונותן המלצות לאופן בו יש לתקשר עם אדם מגמגם.

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי, שניתן לטבען, רוטב לאורז [ 40 דק' בישול] מתכונים נוספים ניתן למצוא באתר - http://druzecuisine.com/ מרק שעועית מהיר כתוספת לאורז לבן, מתכון דרוזי מסורתי קל להכנה שניתן לטבען, מתוך סודות המטבח הדרוזי.

נעים לעקוב אחרי

כאן הרצליה

הרצליה, ממתגת את עצמה כעיר בהשקעה של חצי מיליון שקלים

תהליך המיתוג יבוצע ע"י חב’ המיתוג OPEN, שזכתה במכרז עיריית הרצליה והוא צפוי להימשך כשנה ויגדיר תשתית מותג מבודלת וייחודית לעיר ◄ יעל גרמן, ראש העיר: אנו יוצאים לדרך חדשה ומרגשת שמטרתה למממש יחד את חזון העיר באמצעות תהליך המיתוג ושיתוף התושבים
הרצליה, ממתגת את עצמה כעיר בהשקעה של חצי מיליון שקלים
הרצליה, ממתגת את עצמה כעיר בהשקעה של חצי מיליון שקלים

עיריית הרצליה, תחל בימים הקרובים לפעול למיתוגה בתהליך המהווה מהלך ראשון מסוגו שמבצעת העירייה והוא משמעותי לצורך הרכבת זהות עירונית אשר תשמש מקור גאווה לתושביה. בנוסף לתושבים, צפויים להשתתף בתהליך המיתוג גם קהלים נוספים, מתחומי עניין ממוקדים, כדוגמת; נציגי העירייה, חברי מועצת העיר, אנשי רוח, אמנים, נציגי וועדי השכונות ועוד.

במכרז שקיימה עיריית הרצליה לתהליך מיתוג העיר, זכתה חברת המיתוג OPEN, המתמחה בהובלת תהליכי מיתוג בתחומים שונים בארץ ובעולם.

נודע, כי תהליך מיתוג העיר הרצליה, צפוי להימשך יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריא ייטיב ויישום. שלב המחקר הראשוני, ייצא לדרך כבר בימים הקרובים והוא כוללך סקר מקיף בקרב תושבי העיר, שמטרתו להעניק תמונת מצב עדכנית אודות רצונותיהם וצרכיהם של התושבים.

מהלך מיתוג העיר, הינו תהליך רב מימדי המצריך התחשבות בהיסטוריה ובנכסים של העיר מחד, וראייה עתידית; כלכלית, חברתית ופוליטית מאידך. התהליך הינו רב שכבתי ומחייב התוודעות להיבטים שונים של קבוצות האוכלוסייה המגוונות של העיר והמגזרים העסקיים הפועלים בה.

תהליך המיתוג מהווה מהלך ראשון מסוגו שמבצעת העירייה והוא משמעותי לצורך הרכבת זהות עירונית שתשמש מקור גאווה לתושביה. בנוסף לתושבים צפויים להשתתף בתהליך המיתוג גם קהלים נוספים, מתחומי עניין ממוקדים, כדוגמת; נציגי העירייה, חברי מועצת העיר, אנשי רוח, אמנים, נציגי וועדי השכונות ועוד.

יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה; "אנו יוצאים לדרך חדשה ומרגשת שמטרתה למממש יחד את חזון העיר. באמצעות תהליך המיתוג ושיתוף התושבים, אין לי ספק כי הרצליה, תבודל מערים אחרות באיכותה ופעילותה. בנוסף, יעניק המיתוג יתרון להרצליה בתחומי השקעות ממשלתיות ומיזמים עסקיים".

אייל כ"ץ, מנכ"ל OPEN; "אנו שמחים על זכייתנו במכרז. האתגר בתהליך המיתוג של העיר הרצליה, הינו להתחבר לחזון שגובש על ידי העירייה, לחולל מותג שיתמוך ביעדים האסטרטגיים שהוגדרו, וכן ליצור מותג נחשק, עבור התושבים, העובדים בעיר, הנופשים, המשקיעים ומשפחות צעירות המחפשות מקום לבסס בו את עתידם".

אודות Open

OPEN, הוקמה בשנת 2000 ע"י סער פרידמן ועמיתו איל כ"ץ והיא מתמחה בהובלת תהליכי מיתוג בתחומים שונים בארץ ובעולם. החברה הובילה בשנים האחרונות תהליכי מיתוג רבים ומוכרים. בתחום הגיאוגרפי, בולטים: "נמל תל אביב", מיתוג "הנגב והגליל" ומיתוג החופשה בישראל עבור משרד התיירות, תחת הסיסמא; "ישראל חופשת".

בתחומים אחרים בולטים המותגים: רשת AM:PM, רשת מקומוני "העיר", שילב, לוח winwin של "ידיעות אחרונות", "מגנוליה", "הצורפים", מותג האלקטרוניקה הבינלאומי Hisense ועוד עשרות מותגים בתחומים שונים.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן