שפעת החזירים | Swine Flu

משרד הבריאות: עלה לארבעה מקרי המוות של תמותה משפעת H1N1 – שפעת החזירים

0
0

שלושה מקרים של תמותה משפעת H1N1 בביה”ח “סורוקה” בבאר שבע ◄ הבוקר (ה), נפטרה פעוטה כבת שנתיים, חולת דיאליזה ועם קוצב לב בביתה שבנצרת ◄ החיסון נגד שפעת H1N1, עומד בכל הקריטריונים של בטיחות ויעילות ומומלץ ע”י ארגון הבריאות העולמי
משרד הבריאות: עלה לארבעה מקרי המוות של תמותה משפעת H1N1 - שפעת החזירים
משרד הבריאות: עלה לארבעה מקרי המוות של תמותה משפעת H1N1 – שפעת החזירים

אחה”צ, דיווח משרד הבריאות, כי היום (חמישי) עלה לארבעה מקרי המוות של תמותה משפעת H1N1 – שפעת החזירים, עם מותו של גבר בן 52 בביה”ח “סורוקה”, אשר סבל אף הוא ממחלות רקע קשות; הבוקר (חמישי), נפטרה בביתה שבעיר נצרת, פעוטה כבת שנתיים, חולת דיאליזה ועם קוצב לב. הפעוטה, קיבלה חיסון נגד שפעת 1H1N, לפני כיומיים, ביחידת הדיאליזה בבית החולים רמב”ם, בעיר חיפה.

המחלקה הנפרולוגית שם טופלה הפעוטה במשך תקופה ארוכה והנהלת ביה”ח, מסרו, כי יבצעו בירור באירועים בטרם מותה של הפעוטה, והם מביעים צער העמוק על מותה של הפעוטה ושולחים תנחומים למשפחה האבלה”.

משרד הבריאות, ציין בהודעתו, כי ככל הנראה, אין קשר לחיסון. יחד עם זאת צפויה להתבצע נתיחה שלאחר המוות.

היום (חמישי), דווח מבית החולים סורוקה בעיר באר שבע, על שלושה מקרי תמותה נוספים משפעת H1N1. מדובר באישה בת 79 אשר סבלה ממחלות נוספות קשות ושני גברים; בן 52 אשר סבל אף הוא ממחלות רקע קשות. ובן 71 אשר סבל אף הוא ממחלות רקע קשות.

השלושה, מתו מסיבוכי שפעת החזירים לדברי משרד הבריאות; “מפאת חוסר ודאות לא ניתן לשלול קשר לשפעת H1N1. החלטנו למנות את המקרים כמקרי תמותה נוספים משפעת זו”.

עד כה התחסנו ברחבי העולם, למעלה מ– 65 מיליון איש, זאת ללא כל תופעות לוואי, חריגות, ביניהם ילדים רבים.

משרד הבריאות, מדגיש, כי החיסון נגד שפעת H1N1 (“שפעת החזירים”), עומד בכל הקריטריונים של בטיחות ויעילות ומומלץ ע”י ארגון הבריאות העולמי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן