אסטרולוגיה גלגל המזלות מזל החודש

מזל קשת – בני מזל החודש שבין ה-22.11.09 ל-21.12.09

מזל קשת הוא אחד משנים עשר המזלות. באסטרולוגיה המערבית,"בן מזל קשת" הוא מי שנולד בין ה־22 בנובמבר ל-21 בדצמבר.במסורת היהודית מתייחס מזל קשת אל חודש כסלו. מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל קשת האסטרולוגי.
0
0

מזל קשת - מזל החודש בין ה-22.11 ל-21.12מזל קשת הוא אחד משלושת מזלות יסוד האש, יחד עם מזל טלה ומזל אריה. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד מזל תאומים, מזל בתולה ומזל דגים. הכוכב השליט של מזל קשת הוא צדק. יסוד האש באסטרולוגיה מייצג את כוח החיים, כוח הבריאה. זהו הכוח המניע לחפש, להתפתח, לגלות ולחקור, לחוות חוויות חדשות, לראות עולם, להתנסות ולהנות. השם ’קשת’ ניתן למזל ולקבוצת הכוכבים, כיוון שזו נראית מכדור הארץ כשרטוט של אדם האוחז בקשת.

מאפייני המזל:

סמל המזל: חץ ו/או סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם.
איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים.
אלמנט: אש.
אופי בולט: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות.

תכונות חיוביות:

אנשים בעלי נשמה חופשייה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידיאליסטים, אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.

תכונות שליליות:

חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרנל בדם, בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית. נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים..

מקצועות מתאימים:

עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה…

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע;

את התקופה הקרובה, מומלץ לכם להעביר בניסיון לטפח את סביבת המגורים שלכם על מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם.

מאחר ובכל שנת 2010, יימצא כוכב השפע בבית המשפחה שלכם, הרי שתהיה לכם הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים.

ייתכן שבין אוגוסט לספטמבר תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים הרי שתצליחו. בעיקרון, ההצלחה תגיע בצמוד ליכולת הסבלנות שלכם.

קושי;

השינויים שאתם עומדים לעבור בשנה זו יהיו מאוד משמעותיים מבחינה חברתית .

הנסיבות יהיו כאלו שייתכן ותחליפו חברה ובמקום החדש שתהיו, תצטרכו לכבוש את מקומכם מחדש. מאחר ואינכם אוהבים את כל הקשור בשיווק של עצמכם, הרי שייתכן ותעברו תחושות לא נוחות ובעיקר בין החודשים ינואר ועד לחודש מאי 2010.

מומלץ לכם להפנים שמעמדכם החברתי עומד להשתפר – נהגו בהתאם!

* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן