אסטרולוגיה

כוכב התקשורת – מרקורי, שוב נכנס לנסיגה בתקופה הקרובה… זהירות

0
0

האנרגיה שלו איננה זכרית או נקבית, היא מזדהה עם אופיו של המזל, שבמחיצתו היא שוהה. “מרקורי”, נוהג לשהות כ-3 שבועות בכל מזל, אך בהיותו בנסיגה, הוא מסוגל לשהות עד 10 שבועות במזל מסוים. כוכב זה נכנס להילוך של נסיגה בין 3 ל-4 פעמים בשנה
כוכב התקשורת - מרקורי, שוב נכנס לנסיגה בתקופה הקרובה... זהירות
כוכב התקשורת – מרקורי, שוב נכנס לנסיגה בתקופה הקרובה… זהירות

כוכב חמה, הינו אחד העולמות העוינים ביותר במשפחת הפלנטות של מערכת השמש וזאת מפני שהוא נמצא קרוב כל כך לתנור הלוהט הקוסמי – השמש. נוסף על כך, כוכב הלכת הזה, כה קטן עד שאינו מסוגל להחזיק אפילו באטמוספירה משלו… את כוכב חמה, אפשר לראות לעתים בעין בלתי מצוידת, אך מכיוון שהוא נותר בסביבת השמש, דמדומי הערב או הבוקר מקשים להבחין בו, זאת לעומת ארבעת כוכבי-הלכת האחרים שהיו ידועים לקדמונים – נוגה, מאדים, צדק ושבתאי

תקשורת הוא תחום ההתמחות העיקרי של “מרקורי”, לכן, היא הדבר הראשון, שנפגע עקב הנסיגה. במהלכה אנשים עלולים למצוא את עצמם לא מובנים. הדואר הולך לאיבוד. מרצים, יכולים לחוות רגעים של הארה או לא להיות מובנים כלל, או שלא יצטטו אותם כהלכה. זהו זמן מתאים לגלות דרכי פורקן חדשות בתקשורת בבחירת מילים בצורה זהירה וקפדנית.

כאמור, מספר פעמים בשנה, רובנו נהיה “מופגזים” בפעלולים המשגעים והמרגיזים של “מרקורי” בנסיגה. אי לכך, כל צורת הלימוד והערכת המידע, הנשלטים על ידי “מרקורי”, הופכים להיות לא מהימנים בעבור כולנו.

בתאריך ה-6 לספטמבר, ייכנס כוכב מרקורי האחראי על התקשורת לנסיגה (רטרו) למשך כשלושה שבועות עד לתאריך ה-29 לחודש. הפעם תתרחש הנסיגה במזלות מאזניים ובתולה.

מי שיחוש אותה במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש הראשון של המזל ובמזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים וגדי. שאר האנשים יחוו אותה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל ידי האירועים הקוסמיים.

כבר כשבוע לפני תאריך התחלת הנסיגה באופן רשמי ניתן לחוש בהשפעותיה וגם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.

חשוב ביותר, לציין, כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

שיר-אל: מומלץ לעשות מפה אישית

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין, כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו’.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה, להדגיש, כי לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד.

ישנם אנשים שנולדים כאשר “הכוכב מרקורי” נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה, הנמצא בנסיגה חשוב מאוד, כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא “תתפסו” לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.

אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ו-במדיה לסוגיה השונים, אלו מכם, שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית…

ולסיכום, כדי למקד את הבעיה הנוצרת בזמן נסיגת מרקורי ולהביא אותה לפתרון, מומלץ לעשות מפה אישית.

בברכת שבוע טוב.

_______________

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

ההקדמה על מרקורי הובאה מתוך אתר אמא אדמה ומתוך אתר ויקיפדיה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן