סביבה | אקולוגיה

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן: נתוני מיפוי האסבסט בבסיסי צה”ל טרם הועברו למשרדי

0
0

השר ארדן, מערכת הביטחון מטעה את הציבור מבהיר, כי המשרד להגנת הסביבה, לא דרש מעולם את נתוני ביצוע העבודות להסרת לוחות אסבסט פריך מסוג פיקל, שהוסרו מבסיסי צה”ל בין השנים 2002-2007, בפיקוח מומחי המשרד להגנת הסביבה.
השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן: נתוני מיפוי האסבסט בבסיסי צה
השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן: נתוני מיפוי האסבסט בבסיסי צה”ל טרם הועברו למשרדי

השר להגנת הסביבה, ח”כ גלעד ארדן, פנה שוב לשר הביטחון, ח”כ אהוד ברק, בדרישה להעביר למומחי משרדו את נתוני סקר מיפוי מבני אסבסט צמנט, המהווים מפגע סביבתי בבסיסי צה”ל. כאמור, פנה השר ארדן אל שר הביטחון בנושא זה מספר פעמים במהלך שלושת החודשים האחרונים, ועד כה טרם נענה.

לפני כשבועיים, בעקבות פניה מחודשת של השר ארדן, הודיע צה”ל כי העביר את הנתונים לפי דרישת המשרד. יצוין כי טענה זו אינה מדויקת.

המשרד להגנת הסביבה, דורש את יישום החלטת ועדת השרים לביקורת המדינה שנתקבלה לפני כשנתיים וחצי, הקובעת כי נתוני סקר מיפוי מבני אסבסט צמנט אשר הפכו למפגע, יועברו מייד אל משרד להגנת הסביבה.

מדובר במפגעי אסבסט שנוצרו עקב הריסת המבנים בניגוד להנחיות, שריפות, בלייה קיצונית והזנחה, חלקם בבסיסים לא מאוישים וחלקם בבסיסים הסמוכים לאוכלוסייה.

למען הסר ספק, מבהיר, השר ארדן, כי המשרד לא דרש מעולם את נתוני ביצוע העבודות להסרת לוחות אסבסט פריך מסוג פיקל, שהוסרו מבסיסי צה”ל בין השנים 2002-2007, בפיקוח מומחי המשרד להגנת הסביבה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן