מוזיקה

אשקלון: בועז שרעבי, אייל גולן, שירי מימון, הראל מויאל – מחכים בקוצר רוח לפסטיבל הבריזה

0
0

במסיבת עיתונאים שערכו האמנים, לקראת ’פסטיבל הבריזה’ אמר הזמר בועז שרעבי: אני אוהב את הקהל באשקלון ויש לי שם שורשים ◄ אייל גולן: אני שמח להגיע לעיר ומתכנן הופעה מדהימה” ◄ ראש העיר אשקלון, בני וקנין: זה יהיה הפסטיבל הכי מוצלח הקיץ בכל הארץ
אשקלון: בועז שרעבי, אייל גולן, שירי מימון, הראל מויאל - מחכים בקוצר רוח לפסטיבל הבריזה
אשקלון: בועז שרעבי, אייל גולן, שירי מימון, הראל מויאל – מחכים בקוצר רוח לפסטיבל הבריזה

האמנים שיופיעו ב”פסטיבל הבריזה – אשקלון” בסוף אוגוסט באמפי’ אשקלון, התקבצו במועדון ה’ספידו בר’ בנמל תל אביב למסיבת עיתונאים משותפת בהשתתפות ראש העיר אשקלון מר בני וקנין, והממונה על האירועים אורן שני וכל צוות העירייה, שמסייע בהפקת הפסטיבל. הזמרים: אייל גולן, בועז שרעבי, הראל מויאל, שירי מימון, סקאזי, סרנגה, להקת פיל כחול מאשקלון, שתופיע יחד עם עוד להקות במהלך הפסטיבל.

את מסיבת העיתונאים הפיקה חברת ההפקה “הליקון” שזכתה במכרז הפסטיבל. עשרות עיתונאי בידור ותרבות וצלמים עטו על האמנים ושאבו מהם הרבה דברים טובים על העיר אשקלון. הזמר שלמה ארצי שלא נוהג להופיע במסיבות עיתונאים, מסר בשם עצמו את אהבתו הגדולה לאשקלון, ועל כך שהוא מתכנן לתת הופעה בלתי נשכחת ב-’פסטיבל הבריזה’.

הזמר אייל גולן, שהקדים מכולם, לא הפסיק לפרגן לעיר אשקלון בין כל כלי התקשורת שבאו לסקר את הצפוי בפסטיבל. גולן, הצהיר, כי: “אני אוהב את אשקלון ושמח להגיע לשם. אני מתכנן הופעה מדהימה. אמרו לי שיש קהל של 8,000 ו-10 אלפים איש, אני הולך לתת את ההופעה של החיים”.

גם הזמר בועז שרעבי, לא הפסיק לפרגן לעיר אשקלון והוא בכלל נתקף בקטע נוסטלגי כלפי העיר, אשקלון; “לפני 50 שנה הייתי בא עם הוריי המנוחים לבקר קרוב משפחה שהיה ראש העירייה של אשקלון, מבין הראשונים, חייבי, כל סוף שבוע לאכול איתו מאכלים תימניים. הוא היה איש ידען וינקתי ממנו הרבה ידע תורני.

יש לי שורשים בעיר ומזכרת מדהימה מהעיר אשקלון. בכלל אני אוהב להופיע באשקלון ובשלוש השנים האחרונות הגעתי לפחות 10 פעמים. אני אוהב את הקהל האשקלוני. אני מבטיח להם בריזה טובה. אני אתן את הנשמה בהופעה”.

הזמר הראל מויאל; “אני שמח להגיע לעיר אשקלון לפסטיבל “בריזה”. בשבילי זו, פעם ראשונה להופיע בפסטיבל. כילד, אני זוכר את הפסטיבל הזה. אשמח לעשות את זה כמסורת כל שנה. אני מגיע לאשקלון, אוהב את העיר ואת הקהל. במהלך “מבצע עופרת יצוקה” באתי כמה פעמים, הקהל חם ואני מבטיח להפציץ במוסיקה טובה”.

בני וקנין ראש העיר אשקלון, שירי מימון, הראל מויאל לקראת פסטיבל הבריזה

גם הזמרת שירי מימון, מבטיחה להקפיץ את הקהל; “אני שמחה להצטרף למסורת בת שנים של “פסטיבל בריזה” ולהיות חלק מבין האמנים הגדולים שמופיעים בו. אני שמחה שהפסטיבל חוזר, לאחר הפסקה של כמה שנים. אני הולכת ל”הרים את הקהל” ולעשות שמח”.

במהלך פתיחת מסיבת העיתונאים, אמר בני וקנין, ראש עיריית אשקלון; “אני שמח להחזיר לקהל בעיר אשקלון את מה שהיה חסר כאן בשנים האחרונות, את הפסטיבל שנעדר מהחיים בעיר. אני בטוח שהפסטיבל הזה, יהיה הכי טוב מבין כל הפסטיבלים שיש בארץ, בקיץ הזה.

אמנים מהשורה הראשונה, שדרה, להקות מקומיות ועוד. לשם השוואה בקיסרה מרימים מופע על שלושת אלפים איש ב-’אמפי באשקלון’, הצפי לכל ערב בהופעה הוא של 10,000 איש. ה”בריזה”, תביא את עשרות אלפי הצעירים מהעיר ומחוצה לה. אני מודה ומברך את כל אלה שעמלים להצלחת הבריזה ולמפיקי הפסטיבל. הבחירה בהם הייתה טובה מקצועית ואני שמח על כך”.

וקנין, הודה גם לממונה על האירועים חבר המועצה, מר אורן שני, למנהל שפ”ע מר ניסים סויסה, למנהל מחלקת תרבות, מר אבנר מימון ולמנהל מחלקת אירועים ותיירות מר שמעון הרם, ולכל על כל מי שלוקח חלק בהצלחת הפסטיבל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן