נתניה עיר ארועים

קתדרה נתניה, תעלה להקרנה ולדיון ציבורי את הסרט “שיטת השקשוקה” של מיקי רוזנטל

0
0

אחרי ההקרנה של “שיטת השקשוקה”, ביום שני הבא 20.7.09, ישוחח העיתונאי מיקי רוזנטל על הסרט והשלכותיו השונות. בין היתר, על המאבק של האחים עופר נגד הקרנתו והפצתו של הסרט, על החופש העיתונאי בעידן בו בעלי הון שולטים בתקשורת
קתדרה נתניה, תעלה להקרנה ולדיון ציבורי את הסרט
קתדרה נתניה, תעלה להקרנה ולדיון ציבורי את הסרט “שיטת השקשוקה” של מיקי רוזנטל

קתדרה נתניה, של העמותה לחינוך בלתי פורמלי, עיריית נתניה, תעלה להקרנה ולדיון ציבורי את הסרט “שיטת השקשוקה”, סרטם של הבמאי אילן עבודי והעיתונאי מיקי רוזנטל, ביום שני הבא 20.7.09 בשעה 19:00, בקתדרה ברח’ אחימאיר 9. לדברי יוצרי הסרט ש”אף אחד לא רוצה שתראו”… מיליארדי שקלים, עושים את דרכם מדי שנה מהקופה הציבורית לכיסיהן של 20 המשפחות הדומיננטיות במשק הישראלי.

רוזנטל ועבודי, מנסים לחשוף בפעם הראשונה באמצעות תיעוד עסקיה של משפחת עופר עם המדינה, כיצד פועלת השיטה, ולהבין את הקשרים המסועפים שבין ה”הון לשלטון”.

חברת yes, שהייתה ממפיקי הסרט, נמנעה מלשדרו לאחר איומים בתביעה מ’האחים עופר’, אולם לטענתה, אי הקרנת הסרט נבעה מחילוקי דעות מקצועיים עם רוזנטל. גם ערוצים 2 ו-10 והערוץ הראשון עודם מתחמקים מלשדר הסרט.

אחרי ההקרנה של “שיטת השקשוקה”, ישוחח מיקי רוזנטל העיתונאי, העורך, המפיק ומגיש תוכניות בטלוויזיה, על הסרט והשלכותיו השונות.

בין היתר, על המאבק של האחים עופר נגד הקרנתו והפצתו של הסרט, על החופש העיתונאי בעידן בו בעלי הון שולטים בתקשורת, על מדיניות ההפרטות שמצמצמת את המרחב הציבורי באופן שיטתי וכיצד אנחנו האזרחים יכולים להילחם בתופעה או, שהעסק אבוד…

כרטיסים במחיר 35 שקלים, ניתן להשיג: הקתדרה העממית נתניה, רח’ אחימאיר 9, בין השעות בין השעות: 15:00-9:00 בטלפון 03-693-93-14 ו/או באתר: העמותה לחינוך בלתי פורמלי נתניה.

החברה לישראל, מבקשת, לדווח, כי היום (13.7.2009) הוגשה על ידה ועל ידי יו”ר דירקטוריון החברה, מר עידן עופר, בסך של 3.5 מיליון ש”ח, לבית המשפט המחוזי בת”א, נגד העיתונאי מיכאל רוזנטל ואחרים בגין פרסום לשון הרע.

◄ העמותה לחינוך בלתי פורמלי נתניה

העמותה לחינוך בלתי פורמלי, נתניה, הוקמה על ידי עיריית נתניה במטרה ליצור מנוף לקידום אישי, פיתוח קהילתי וחלון הזדמנויות לתושבי העיר בתחומים הקשורים לחינוך משלים, השכלה, העשרה, העצמה ותרבות הפנאי.

מאז הקמתה משרתת אלפי תושבים החל מהגיל הרך, ילדים, נוער, מבוגרים ועד “גיל הזהב” המשתתפים במסגרת העמותה במגוון עצום של חוגים, קורסים, פעילויות, אירועי תרבות ועיון, בריאות וספורט.

כתשתית עירונית מספקת העמותה שפע של אפשרויות לניצול יעיל של שעות הפנאי, כדרך להעשיר את החיים ואיכותם. מרכזי העמותה הפרוסים בכל רחבי העיר כוללים את רשת הספריות העירוניות, מרכזים קהילתיים, מרכזי נוער, מוסדות השכלה למבוגרים, מרכז לתרבות תורנית ואת המרכז העירוני לספורט ונופש פעיל – “קאנטרי נתניה”.

העמותה לחינוך בלתי פורמאלי נתניה, פועלת ללא מטרות רווח. בזכות תמיכתה של העירייה, ושיתופי פעולה עם משרדי ממשלה וארגונים פילנתרופיים בארץ ובתפוצות מציעה העמותה את שירותיה במחירים מסובסדים המאפשרים הזדמנות שווה לכל נפש. כמו בכל גוף דינמי כך גם שוקדת על התאמת מגוון שירותיה לצרכים המשתנים של הציבור.

הנהלת העמותה ועובדיה מזמינים את תושבי העיר נתניה, ליטול חלק במגוון הפעילויות ולהפיק את המיטב ממגוון האפשרויות המוצעות להעצמה אישית וקהילתית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן