תיירות | נופש

שר התיירות של ישראל ועמיתו הרוסי סיכמו על חידוש ושידרוג הסכם התיירות בין המדינות

0
0

בין ישראל לרוסיה יתקיים שיתוף הפעולה בנושאי הבטיחות והביטחון בתיירות ◄ השר מוטקו, ציין, כי הוא רוכש הערכה רבה למוצר התיירות הישראלי ואף ביקר בעבר בישראל והתרשם מנופיה ואתריה.
שר התיירות של ישראל ועמיתו הרוסי סיכמו על חידוש ושידרוג הסכם התיירות בין המדינות
שר התיירות של ישראל ועמיתו הרוסי סיכמו על חידוש ושידרוג הסכם התיירות בין המדינות

שרי התיירות של מדינת ישראל ומדינת רוסיה, סיכמו אמש (מוצ”ש), כי הסכם התיירות בין המדינות, אשר נחתם לפני כעשור, לרבות הסכם שיתוף הפעולה בנושאי הבטיחות והביטחון בתיירות, יעודכן וישודרג.

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב, אשר מסיים היום (א’), ביקור בן חמישה ימים ברוסיה, ועמיתו הרוסי, ויטלי מוטקו שר התיירות, ספורט ויוזמות הנוער, סיכמו עוד על הקמת ועדת עבודה משותפות, נוכח הגברת תנועת התיירות בין המדינות והביטול ההדדי של חובת הוויזה לתיירים.

ועדת העבודה, תתכנס פעמיים בשנה (ברוסיה ובישראל), בהשתתפות מארגני תיירות, נציגי חברות התעופה ונציגי משרדי התיירות, ובה ידונו נושאים שונים בהם המשך הסרת חסמים לקידום התיירות והרחבת שיתופי הפעולה בין המדינות, זאת לצד יוזמות בתחום הספורט, חילופי משלחות נוער בין המדינות וכו’. הועדה צפויה, להתכנס לראשונה בסתיו 2009.

השר מוטקו, ציין, כי הוא רוכש הערכה רבה למוצר התיירות הישראלי ואף ביקר בעבר בישראל והתרשם מנופיה ואתריה. השר, נעתר להזמנת השר מיסז’ניקוב, והודיע, כי רוסיה, תשתתף בירידי התיירות המתקיימים בישראל.

עוד ציין, השר הרוסי, כי נוכח המקום החשוב שתופס נושא התיירות בין המדינות בשנים האחרונות, בכוונת משרדו לפתוח לשכות תיירות, במדינות, אשר הפכו ליעד תיירותי, עבור התייר הרוסי, בהן גם ישראל, בה מתכוון משרדו גם להגביר את פעולות השיווק.

אמש נפגש השר מיסז’ניקוב גם עם הבישוף מארק, מנהל המחלקה הבינלאומית בכנסיה הרוסית הפרובוסלבית, והעביר לידיו הזמנה רשמית בשם ממשלת ישראל לפטריארך קיריל, לקיים מסע צליינות בארץ הקודש.

במהלך הפגישה, דנו הצדדים בהגברת שיתוף הפעולה לעידוד הצליינות והתיירות הדתית לישראל, באמצעות ערוצי המדיה של הכנסייה, הפצת חומרי הסברה וסרטונים, קיום סמינרים וכו’.

הבישוף מארק, ציין, כי הסרת חסם הוויזות לתיירים מאפשרת היום הגעה נוחה לישראל, בייחוד מהמחוזות המרוחקים, אשר תושביהם נדרשו עד הביטול, להגיע לערים הגדולות לשם הוצאת הוויזה.

עם זאת ביקש הבישוף מהשר, לקיים הכשרות מיוחדות למורי הדרך הישראלים בנושא; הצליין הפרובוסלבי ומאפייניו, בכדי לשפר את השירות לצליין הרוסי. הצדדים סיכמו, כי הכנסייה הפרובוסלבית, תקיים סמינר מרוכז בנושא זה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן