מוזיקה

העיתון “ישראל היום” ייתן חסות ראשית למופע הענק של הקיץ “אני ואתה בפארק”

0
0

– מיטב אמני ישראל שרים אריק איינשטיין ◄ המופע יתקיים ב-2 ביולי 2009 בפארק הירקון ◄ ההכנסות מהמופע ייתרמו למרכז החינוכי “לגעת באופק” ע”ש אילן רמון ז”ל למען נוער בסיכון
העיתון
העיתון “ישראל היום” ייתן חסות ראשית למופע הענק של הקיץ “אני ואתה בפארק”

העיתון “ישראל היום”, ייתן את החסות הראשית למופע: “אני ואתה בפארק” – המופע הגדול של הקיץ בו ישתתפו מיטב אמני ישראל בביצועים חדשים לשירים של הזמר אריק איינשטיין. המופע “אני ואתה בפארק”, יתקיים ב-2 ביולי 2009 בפארק הירקון. כל ההכנסות מהמופע, ייתרמו, לבקשתו של איינשטיין למרכז החינוכי “לגעת באופק” לחינוך בני נוער בסיכון של עמותת “פתחון לב”.

העיתון “ישראל היום”, נמצא כשנתיים על מפת העיתונות הישראלית וייצב את מעמדו כעיתון מס’ 2 בסקרי החשיפה של העיתונות המקומית.

מנכ”ל “ישראל היום” הגב’ ציפי קורן; “החיבור למופע נולד מתוך העקרונות של “ישראל היום” המשלבים תקשורת עם עולם של חזון וערכים. אך טבעי הוא שיהיה חיבור בין “ישראל היום” לשירים של אריק איינשטיין המסמלים את ארץ ישראל היפה והטובה ולתרומה לקהילה ולפרויקט “לגעת באופק” ע”ש אילן רמון ז”ל, פרויקט חשוב לחינוך והצלת בני נוער בסיכון.

בין האמנים, שישתתפו במופע; עברי לידר, שרית חדד, הדג נחש, כנסיית השכל, נינט ארקדי דוכין, מיכה שיטרית, שלומי שבן, מוש בן ארי, אפרת גוש, מרינה מקסימליאן בלומין, מאור כהן, פיטר רוט, עלמה זוהר, שלומי שבת, מוקי, רוקפור, קורין אלאל, אמילי קרפל, משה פרץ, אילה אינגשדט, גיא בוקאטי ועוד טובים נוספים.

את המופע תפיק קבוצת ’אינטלקט’ שגייסה את יהודה עדר כמעבד אמנותי, יואב קוטנר כעורך הראשי של המופע ו-חיים שמש כיועץ מוסיקלי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן