נתניה עיר ספורט

עירוני נתניה זכתה עם שתי קבוצות באליפות ועלתה שתי ליגות

0
0

קבוצת הנערים ארצית של עירוני נתניה, עשתה הישג גדול כאשר השלימה את משימת העלייה לליגת נערים לאומית 3 מחזורים לפני סיום ליגה ◄ בקבוצת “עירוני נתניה”, חגגו השבוע גם עליה לליגת נערים ארצית בהדרכת המאמן ערן שחר
עירוני נתניה זכתה עם שתי קבוצות באליפות ועלתה שתי ליגות
עירוני נתניה זכתה עם שתי קבוצות באליפות ועלתה שתי ליגות

הכדורסל העירוני בעיר נתניה, הגיע השנה להישגים חסרי תקדים כאשר בעונת משחקים אחת כאשר שתי קבוצות “עירוני נתניה” זכו בשתי אליפות ועלו לליגות בכירות יותר. “זה לא מפתיע אותי בכלל, אנחנו עובדים נכון, בעירוני נתניה, יש את כל הכלים להיות בטופ של הכדורסל הישראלי במחלקות הנוער כבר בשנים הקרובות” – אמר המנהל המקצועי של עירוני נתניה מר רובי בלינקו (מאמן נבחרת ישראל קדטים המאמן שגם עושה עונה מצוינת בליגת העל עם אליצור “אלדן” אשקלון).

ברזילי תומר, רכז ענף הכדורסל בעירוני נתניה, הוסיף; “קבוצת הנערים ארצית עשתה הישג גדול כאשר השלימה את משימת העלייה לליגת נערים לאומית 3 מחזורים לפני סיום ליגה אשר ניצחה ב-17 משחקים מתוך 21 עד כה”. על המשימה ניצח המאמן המנוסה שגויס בתחילת השנה לעמוד על הקו במסגרת המטרות שסומנו בתחילת השנה.

משה לוי, מי שאימון את הקבוצה הבוגרת “ברק נתניה” ב-5 שנים האחרונות, ציין, כי; “ראשית אני רוצה לפרגן לשחקנים; בן נפתלי, תומר מדינה, רוני פנוב, חן דוקלסקי, איתי צמח, עופרי שירן, אייל ארביב, עמית בן דהן, אור מגדסי, סילם בנימין, שון כהן, אדם מרקס ארד זילברשטיין ולמאמן הכושר ניר עינון אשר השקיעו ועמלו קשה.

הייתה לי, עונה מדהימה עם החברה האלה, הם לוחמים אמיתיים וקיבלתי מ”עירוני נתניה” את כל התשתית המקצועית להגיע עם הקבוצה להישג שכזה” .

השחקן רוני פנוב שהיה משחקנים המובילים בקבוצה, אמר; “קודם כל המאמן משה לוי, קידם אותנו המון הייתה לנו הזכות להתאמן תחת שרביטו, החברה מגובשים מאוד ואני שמח להיות חלק מההיסטוריה שנשארת במועדון עירוני נתניה, אני שייך לדור שמסיים גיל נערים ואני מקווה לזכות בעוד תארים במסגרות הבאות שאהיה”.

עוד ב”עירוני נתניה”, חגגו השבוע עליה לליגת נערים ארצית קבוצתו של המאמן ערן שחר שהובילו לאורך כל העונה את ליגת הנערים מחוזית . בתום משחק הניצחון בכפר יונה, מסר המאמן; “הקבוצה שלנו רצה ביחד כבר 4 שנים ולמרות שהיה קשה השחקנים לא ויתרו בשום אימון ובשום משחק – רק מוכיח כשרוצים ומשקיעים אז אפשר להגיע להישגים”/

בקבוצה משחקים; כפיר ויטמן, נוריאל אוליבין, עדן למפרט, יובל גול, דורון רפפורט, דולב אביטל, סשה גזל, רותם בר, איתן ווליבוביץ, גבריאל בדוסה ,ניב שני, יקיר דרור, בן בסידן, אריק צור, רועי ענבר, אשר נתנו עונה מדהימה.

בסיום העונה, מסר מנהל מחלקת הספורט בעיריית נתניה, מר מוטי שעיבי; “ההישגים המרשימים הללו והישגים נוספים אחרים מוכיחים מעל לכל ספק, כי מדובר במועדון כדורסל רציני עם גישה מקצועית, הוכחנו לכל מי שפקפק ביכולת המקצועית כי עירוני נתניה בעזרת כל הצוות המקצועי תגיע לרמות הגבוהות ביותר במחלקות הנוער בשנים הקרובות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן