תיירות | נופש

יריד התיירות הגדול בעולם: ים, מטקות וכדורגל ישראלי

0
0

היריד ITB Berlin ,יפתח ביום ד’ בברלין בהשתתפות נציגי משרד התיירות ותעשיית התיירות, מאמן מכבי נתניה לותאר מתאוס, מהכדורגלנים המפורסמים בגרמניה, יערוך תחרות בעיטות עם סיטונאי תיירות ויקדם התיירות לישראל, המטרה: הגדלת תנועת התיירות מגרמניה לישראל
יריד התיירות הגדול בעולם: ים, מטקות וכדורגל ישראלי
יריד התיירות הגדול בעולם: ים, מטקות וכדורגל ישראלי

על רקע הדי המבצע בעזה והמשבר הכלכלי העולמי, ובמטרה למנוע פגיעה בתנועת התיירות, מרכז משרד התיירות מאמצים לעידוד התיירות מאירופה לישראל, במסגרת יריד התיירות הגדול בעולם – ITB Berlin, שייפתח בעיר ברלין, גרמניה ביום רביעי, הקרוב.

פעילות הביתן הישראלי אותו מפעיל משרד התיירות, תעמוד בסימן 100 שנה לעיר תל אביב והוא יעוצב כ”חוף תל אביב”. בדוכן, אשר ישתרע על שטח של 770 מ”ר, ייערכו חידונים ומשחקי מטקות ויחולקו גלידות למבקרים. מאמן קבוצת הכדורגל מכבי נתניה מר לותאר מתיאוס, מהכדורגלנים המפורסמים בגרמניה, יערוך תחרות בעיטות עם סיטונאי תיירות ויקיים ראיונות לקידום התיירות לישראל.

נציגי משרד התיירות – בראשם שרת התיירות הגב’ רוחמה אברהם, אשר תיפתח את הפעילות בביתן הישראלי, מנכ”ל המשרד מר שאול צמח, ו-40 נציגים מתעשיית התיירות הישראלית, יפעלו יחדיו בכדי לחזק את הקשרים הקיימים עם גורמי תעשיית התיירות הגרמנית הפועלים מול ישראל, לייצר קשרי עבודה עם גורמים חדשים ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה במטרה לקדם את התיירות לישראל.

שאול צמח מנכ”ל משרד התיירות; “לצד פעולות ההסברה הנוגעות למצב הביטחוני, ממשיך משרד התיירות לקדם את התיירות לישראל, תוך חיזוק הקשרים עם סיטונאי התיירות המובילים בעולם ופיתוח קשרי תיירות נוספים בתחום התעופה והמלונאות, שיאפשרו שימור והגדלת נפח הפעילות התיירותית.

לותאר מתיאוס, מאמן מכבי נתניה: יקדם את התיירות לישראל

היערכות זו, תאפשר למשרד התיירות, לממש את פוטנציאל התיירות של ישראל והוא: 5 מיליון תיירים החל משנת 2015, עם חלוף המשבר הכלכלי.

פעולות אלו, יתבצעו בגרמניה בתקציב של 22 מיליון שקלים בשנת 2009 – התקציב השני בגודלו בעולם לאחר צפון אמריקה, זאת בשל חשיבותה של גרמניה כמדינה בעלת פוטנציאל גדול לתיירות לישראל שטרם מומש”.

ביריד ITB Berlin, המיועד לקהל המקצועי והרחב, צפויים להשתתף כ- 11,000 מציגים מ- 180 מדינות, וההערכה היא, כי יבקרו בו, כמדי שנה כ- 100,000 אנשי תעשיית התיירות העולמית וכ- 70,000 תיירים פוטנציאלים מהקהל הרחב.

במהלך שנת 2008, ביקרו בארץ ישראל כ- 140,000 תיירים ממדינת גרמניה, זהו גידול של 40% בהשוואה לשנת 2007. בחודש ינואר 2009 נרשמה ירידה של 18% בתיירות מגרמניה לישראל (ירידה מתונה יחסית לירידה הכללית בחודש ינואר, אשר עמדה על 29%).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן