ירושלים

ירושלים: אבי יהודיוף נבחר לנשיא המועדון הכלכלי שליד ראש העיר ניר ברקת

0
0

אבי יהודיוף: “יחד עם חברי המועדון, יעזרו לראש העיר ניר ברקת לחיזוק צמיחתה הכלכלית של ירושלים ולחיזוק פעילות עסקית בעיר. ליצירת מקומות עבודה על ידי קידום התיירות, הפיכת ירושלים לעיר מובילה בתחום רפואה ומדעי חיים, פיתוח מגזר עסקי לצד האקדמיה”.
ירושלים: אבי יהודיוף נבחר לנשיא המועדון הכלכלי שליד ראש העיר ניר ברקת
ירושלים: אבי יהודיוף נבחר לנשיא המועדון הכלכלי שליד ראש העיר ניר ברקת

אבי יהודיוף, יו”ר לשכת רואי חשבון במרחב ירושלים, נבחר באסיפה הכללית של המועדון הכלכלי כנשיא המועדון. יהודיוף, מחליף את נשיא המועדון הכלכלי הקודם, מר יהודה ישראל, מגדולי הקבלנים בעיר ירושלים. מר יהודה ישראל, החליט לפרוש לאחר כ-10 שנות נשיאות במועדון הכלכלי.

יהודיוף ונציג עיריית ירושלים מר ארז שני, מתכוונים להזרים דם חדש למועדון ולצרף אליו חברים חדשים שיכללו בין השאר; תעשיינים, קבלנים, סוחרים, בעלי מלאכה, מלונאים, רואי חשבון, עורכי דין, מהנדסים ואדריכלים.

אבי יהודיוף, מסר, כי; “יחד עם חברי המועדון, יעזרו לראש העיר ניר ברקת לחיזוק צמיחתה הכלכלית של ירושלים ולחיזוק פעילות עסקית בעיר. ליצירת מקומות עבודה על ידי קידום התיירות, הפיכת ירושלים לעיר מובילה בתחום רפואה ומדעי חיים, פיתוח מגזר עסקי לצד האקדמיה”.

“כמו כן, לדאוג להגדלת היצע דירות בירושלים על ידי זירוז הליכי תכנון ומתן תמריצים לקבלנים לבניית דירות לזוגות צעירים. חברי המועדון, ישתפו פעולה עם ועדת הכלכלה שהוקמה על ידי ראש העיר ניר ברקת וביחד נצעיד את ירושלים לשגשוג” – סיכם יהודיוף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן