החלקה אומנותית

שישה מחליקים מישראל באליפות אירופה בהחלקה אומנותית בפינלנד

0
0

מבחן כוח ראשון בדרך למשחקי וואנקובר למחליקים מישראל; האחים אלכסנדרה ורומן זרצקי, הזוג אקטרינה ופדור סוקולוב, מקסים שיפוב וג’נה סייקון ◄ מנהל היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי בישראל: אנחנו מצפים מהם לסיים את התחרות בעשירייה הראשונה
שישה מחליקים מישראל באליפות אירופה בהחלקה אומנותית בפינלנד
שישה מחליקים מישראל באליפות אירופה בהחלקה אומנותית בפינלנד

ששה מחליקים ישראלים, יגיעו (היום, שבת) להלסינקי פינלנד, שם תיפתח ביום שלישי הקרוב, אליפות אירופה בהחלקה אומנותית (ISU European Figure Skating Championships 2009), תחרות זו מהווה מבחינת הוועד האולימפי בישראל מבחן כוח ראשון בדרך למשחקי החורף האולימפיים שיהיו בפברואר הבא ב-וואנקובר. מחליקים שידורגו בתחרות זו בין המקומות 1-10, ישיגו בכך את הקריטריון לוואנקובר ויכנסו לסכל האולימפי המיוחד של ישראל.

המחליקים שישתתפו באליפות אירופה הם: האחים אלכסנדרה (בת 22) ו-רומן זרצקי (בן 26) שאשתקד דורגו במקום השמיני באליפות אירופה ובמקום התשיעי באליפות העולם, אקטרינה ו-פדור סוקולוב שנישאו אשתקד, דורגו במקום ה-12 באליפות אירופה, מקסים שיפוב ו-ג’נה סייקון, היוצאת לתחרות זו במקומה של תמר כץ אלופת ישראל הפצועה.

המחליקים עשו את ההכנות האחרונות שלהם במוסקבה, יחד עם מחליקים רוסיים בכירים.

האחים זרצקי, נחשבים לספורטאים הבכירים במשלחת. את הצמד מאמנת גלית חייט המחליקה מספר אחת של ישראל בכל הזמנים. חייט, השתתפה ב-11 אליפויות אירופה וייצגה את ישראל בשלוש אולימפיאדות.

לוגו התחרות

יחד עם סרגיי סוחונובסקי היא זכתה במדליית ארד. ב-2003 באליפות העולם ביפן – המדליה היחידה של ישראלי בתחרויות מהדרג של אליפות עולם או אליפות אירופה. במשחקים האולימפיים ביפן ב-2002 דורגה במקום השישי.

גילי לוסטיג מנהל היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי בישראל, אמר היום, שבת; “התקווה הגדולה שלנו ל”משחקי ואנקובר” הם האחים זרצקי. הם עבדו קשה בתקופה האחרונה ומגיעים לתחרות מוכנים היטב עם ריקודים חדשים.

הם התאמנו עם בכירי המחליקים בעולם ואין לנו ספק שזה נתן להם המון. אנחנו מצפים מהם לסיים את התחרות בעשירייה הראשונה, מה שיהפוך אותם לצמד הראשון שישיג את הכרטיס לוואנקובר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן