מוזיקה

אחינועם ניני ומירה עוואד ייצגו את ישראל באירוויזיון 2009

0
0

חברי הוועדה: מדובר בבחירה מצוינת של שתי זמרות מוכשרות ובעלות מוניטין בינ”ל וכי בחירה זו תוכיח את עצמה ◄ תחרות האירוויזיון 2009, תתקיים בעיר מוסקבה בירת רוסיה במוצ”ש 16.5.09, ותועבר בשידור ישיר ב”ערוץ הראשון”.
אחינועם ניני ומירה עוואד ייצגו את ישראל באירוויזיון 2009
אחינועם ניני ומירה עוואד ייצגו את ישראל באירוויזיון 2009

אחרי שהזמר הראל סקעת (“כוכב נולד”), הסיר את מועמדותו לייצג את ישראל באירוויזיון ולאחר שהזמרת מארינה מקסימיליאן בלומין (“כוכב נולד”), זקוקה להשלים את שירותה הצבאי לפני שתוכל לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון, קבעה הוועדה המאשרת ברשות השידור כי הזמרות אחינועם ניני ומירה עוואד תייצגנה את ישראל באירוויזיון 2009.

חברי הוועדה, ברכו על הבחירה ומסרו, כי; “מדובר בבחירה מצוינת של שתי זמרות מוכשרות ובעלות מוניטין בינלאומי וכי הם משוכנעים, כי בחירה זו תוכיח את עצמה”.

הוועדה בראשותו של משה גביש, יו”ר רשות השידור, מביעה את תמיהתה על חרושת השמועות וההדלפות המוטעות והמטעות, מהשבועות האחרונים לגבי בחירת האמן שייצג את ישראל בתחרות הזמר אירוויזיון, במיוחד לאור העובדה שהיום התכנסה הוועדה בפעם הראשונה.

תחרות האירוויזיון 2009, תתקיים בעיר מוסקבה בירת רוסיה במוצ”ש 16.5.09, ותועבר בשידור ישיר ב”ערוץ הראשון”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן