בריאות הציבור

בביה”ס תיכון חדרה שרו למען החייל החטוף גלעד שליט

0
0

ובאולם הספורט בחטיבת הביניים בשכ’ בית אליעזר בעיר חדרה, טקס לציון כ”ט בנובמבר. צוות החינוך החברתי, שולמית מידן רכזת החינוך החברתי והנהלת ביה”ס של החטיבה החליטו לשלב בטקס ולציין את מניין 888 יום לשביו של החייל גלעד שליט.
בביה
בביה”ס תיכון חדרה שרו למען החייל החטוף גלעד שליט

בבית הספר “תיכון חדרה” הנושא של החייל החטוף גלעד שליט אינו יורד מן הפרק, בהופעה של “להקת תיכון חדרה” שהתקיימה באולם “רנה שני” בפני באי “הקונגרס הציוני של חדרה” שרה הלהקה את השיר “גלעד”. את השיר כתב והלחין המנהל המוסיקלי של להקת התיכון רונן ויליאמס. השיר קורא לשחרורו של גלעד ובין היתר שרו התלמידים;

“זה יקרה ומהר
כשמדינה שלמה ביחד
זה בטוח עוזר
אנחנו נעזור למחליטים להחליט
תחזירו הביתה את גלעד שליט”

כמו כן, ביום שישי האחרון, התקיים באולם הספורט בחטיבת הביניים בשכונת בית אליעזר בעיר חדרה, טקס לציון כ”ט בנובמבר.

צוות החינוך החברתי, שולמית מידן רכזת החינוך החברתי והנהלת ביה”ס של החטיבה החליטו לשלב בטקס ולציין את מניין 888 יום לשביו של החייל גלעד שליט. השילוב נועד להמחיש את מחויבותה ואחריותה של המדינה לשלום אזרחיה וחייליה.

בטקס שזרו התלמידים את האירועים המרכזיים במדינה מאז ועד היום. להקת “שיר” בניצוחו של רונן ויליאמס ולהקת המחול בהנחייתו של אורן אשכנזי ובניהולה של נירה גורן, רגשו בהופעתם את קהל התלמידים והמורים.

בנאומה בפני התלמידים הדגישה אהובה אלמדו מנהלת בית הספר את מידת אחריותנו כחברה וכמדינה להחזיר את השבוי גלעד שליט הביתה. הטקס נחתם בשירת; “התקווה” ונשאה התפילה; “ושבו בנים אל גבולם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן