סביבה | אקולוגיה

עיריית נתניה תקיים יום עיון פיתוח בר קיימא ליישום האמנה להפחתת זיהום אוויר ולהגנת אקלים

0
0

בין המרצים אייל ביגר מ”המרכז לקיימות מקומית” שירצה על מקורות פליטה עירוניים ואסטרטגיות עירוניות להפחתת זיהום אוויר ◄ במהלך יום עיון ביום חמישי הקרוב, יוקרן גם סרט “אגדה אורבנית” של העיתונאי ניצן הורוביץ.
עיריית נתניה תקיים יום עיון פיתוח בר קיימא ליישום האמנה להפחתת זיהום אוויר ולהגנת אקלים
עיריית נתניה תקיים יום עיון פיתוח בר קיימא ליישום האמנה להפחתת זיהום אוויר ולהגנת אקלים

עיריית נתניה תקיים ביום חמישי, כ”ט בחשון-התשס”ט, 27.11.2008, יום עיון פיתוח בר קיימא ליישום האמנה להפחתת זיהום אוויר ולהגנת אקלים ב”בית יד לבנים” בשדרות בן-גוריון פינת ארליך, נתניה.

מטרת יום העיון בחסות ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג-איכר, היא להביא להיכרות עם מושגי היסוד הקשורים למשבר האקלים וזיהום האוויר בערים וכן, הטמעתם בסדר היום של הרשות המקומית באמצעות פיתוח בר-קיימא.

במהלך יום העיון ירצה מיכה בראל מנהל אגף איכות הסביבה ורכז ועדת היגוי בר-קיימא, ד”ר שחר דולב תרצה על משבר האקלים והשלכותיו על סביבת הפעילות העירונית, עו”ד לינור שגיא מ-“פורום ה-15”, תרצה על אמנת פורום ה-15 והצגת מתווה להמשך פעילות, מר אייל ביגר מן “המרכז לקיימות מקומית” ירצה על מקורות פליטה עירוניים ואסטרטגיות עירוניות להפחתת זיהום אוויר.

הד”ר רינה דגני חברת בוכמן ממבון “גיאוקרטוגרפיה” תספר על ביצוע סקר בעיריית נתניה – דרכי פעולה ושיתוף, ד”ר חנה אופק מנהלת מ.א.נ בע”מ על שילוב “קיימות” בתוכניות העבודה – פיתוח מערכת איכות לניהול סביבתי בתהליך הסמכת העירייה בתקן איזו 14001.

סיכום יום העיון ע”י אדר’ פול ויטל מהנדס עיריית נתניה.

במהלך יום עיון “פיתוח בר קיימא ליישום האמנה להפחתת זיהום אוויר ולהגנת אקלים”, יוקרן סרט “אגדה אורבנית” של העיתונאי ניצן הורוביץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן