יקנעם עילית

יקנעם: תחנת מד”א חדשה – תחנה קטנה עם נשמה גדולה

0
0

התחנה תאויש בצוות אמבולנס לטיפול נמרץ 24 שעות. אמבולנס נוסף יופעל ע”י כוננים מתנדבים ◄ בתחנה פועלים כ-60 מתנדבי נוער ובוגרים ◄ התחנה משרתת את תושבי יוקנעם, תושבי ישובי בסביבה והמשתמשים בכבישי האורך והרוחב העיקריים של צפון המדינה
יקנעם: תחנת מד
יקנעם: תחנת מד”א חדשה – תחנה קטנה עם נשמה גדולה

טקס חנוכת התחנה מד”א יקנעם שעבודות הבינוי שלה יסתיימו בקרוב, נערך היום (שני) במתחם מחנה “מנסורה”, לשעבר – צומת יוקנעם, במעמד ראש עיריית יוקנעם סימון אלפסי, מנכ”ל מד”א רמ”ג אלי בין, נשיא אגודת ידידי מד”א בסידני מר מוריס אסקין, סגנית נשיא אגודת ידידי מד”א במלבורן גב’ גלניס ליפסון, סגנית נשיא אגודת ידידי מד”א בפרת’ (מערב אוסטרליה) גב’ ג’זפין אוריה, יו”ר כנס אגודות ידידי מד”א מר ניקולס פוזננסקי, חברי משלחות אגודות ידידי מד”א מכל העולם המשתתפים בכנס השנתי של אגודת ידידי מד”א (אימד”ק 2008 IMDAC), הנהלת האזור, עובדים ומתנדבים.

“תחנה קטנה עם נשמה גדולה” – אמר סימון אלפסי ראש עיריית יקנעם, והסביר “בתחנה מתנדבים כ-100 בני נוער ובוגרים מתושבי העיר שהם שותפים מלאים בחיי הקהילה ופועלים למען רווחת תושבי העיר בתחומים רבים”. לאחר מספר שנים של תכנון וגיוס תרומות חזונו של ראש העיר למרכז חירום אזורי אחוד, הולך ומתגשם “אני גאה היום להשתתף בטקס חנוכת תחנת מד”א, המצטרפת לתחנת כיבוי אש שכבר פועלת והם חלק מהגשמת חזוני להקים מרכז ייחודי של שירותי הצלה וחירום – מד”א, כיבוי ומשטרה” – אמר בסיפוק אלפסי.

בינוי התחנה נמשך כשנה בעלות של כ-5 מליון שקלים מכספי עיזבון הני וסיימון בייצ’ר ז”ל מאוסטרליה ותורמים נדיבים נוספים, באמצעות אגודת ידידי מד”א באוסטרליה.

מרק רגב, נציג המשפחה ויועץ ראש הממשלה לתקשורת בינלאומית אמר בטקס; “להני וסיימון לא היו ילדים משלהם, הם החליטו שבמותם כל נכסיהם שהם אספו במהלך השנים בעבודה קשה יוקדשו לפעילות הומניטארית קהילתית. אהבתם לישראל הייתה רבה ועוד בחייהם הם היו תורמים נדיבים לאגודות יהודיות ושותפים לדרך הצלת החיים של מד”א”.

השטח הבנוי של התחנה נפרס על פני 565 מ”ר על מגרש בשטח של 1.9 דונם. התחנה הוקמה באזור תעשיית ההיי-טק החדש של יקנעם, תוך שימת דגש לכל פרט במבנה, כך שיותאם לצרכי עבודתו של הצוות וישפר את מתן השירות הניתן לאזרח. התחנה החדשה תחליף את התחנה הזמנית הנמצאת במבנה שהועמד לצורך זה על ידי העירייה. המבנה הזמני קטן, ואינו מתאים עוד לייעודו.

התחנה תאויש בצוות אמבולנס לטיפול נמרץ 24 שעות ביממה. אמבולנס נוסף יופעל על ידי כוננים מתנדבים. בתחנה פועלים כ-60 מתנדבי נוער ובוגרים. התחנה משרתת את תושבי העיר יוקנעם, תושבי הישובים בסביבה ואת המשתמשים בכבישי האורך והרוחב העיקריים של צפון המדינה.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “הקמת התחנה החדשה ביקנעם הינה הישג מכובד למד”א ולעיר, העומד בסימן חיזוק הפריפריה באנשים ובחומר. תודתנו לראש עיריית יקנעם ולתורמים הנדיבים מאוסטרליה, אשר למרות המרחק העצום שמפריד בין שתי המדינות – בליבם הם קרובים מאוד למד”א. 565 המטרים הרבועים של המבנה תוכננו להעניק חזות מזמינה לסביבת עבודה נוחה ופונקציונאליות.

הסטנדרטים הגבוהים שנקבעו בתכנון ובביצוע מציבים את המבנה בחזית המבנים החדשים של תחנות מד”א אשר הוקמו בשנים האחרונות. אין לי ספק, כי מבנה חדיש זה ולצידו חיזוק התחנה בכוח אדם ובמשאבים יתרמו תרומה ניכרת לחיזוק העיר יקנעם להתפתחותה ושגשוגה” – סיכם בין מנכ”ל מד”א.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן