בחירות חדרה 2008

חדרה: אנשי המועמד לראשות העיר צביקה גנדלמן מתלוננים משחיתים לנו שלטי הפרסום

0
0

לדברי אנשי צביקה גנדלמן המועמד העצמאי לראשות העיר חדרה: “כנראה שמישהו חושש מכוחו של גנדלמן בשכונת גבעת אולגה, אחרת קשה להסביר מדוע הוא המועמד היחיד המשחיתים את שלטיו בשכונה!”.
חדרה: אנשי המועמד לראשות העיר צביקה גנדלמן מתלוננים משחיתים לנו שלטי הפרסום
חדרה: אנשי המועמד לראשות העיר צביקה גנדלמן מתלוננים משחיתים לנו שלטי הפרסום

ביום שישי האחרון, הושחתו פעם נוספת שלטים הנושאים את שמו של המועמד לראשות העיר חדרה, תא”ל במיל’ צביקה גנדלמן. השלטים שהושחתו נתלו בשכונת גבעת אולגה ע”י תושבי השכונה אשר ביקשו להביע את תמיכתם במועמד גנדלמן וציינו זאת באופן ברור בנוסח שנכתב על גבי השלטים; “מהפכה בגבעת אולגה, בוחרים בצביקה גנדלמן”.

לדברי אנשי צביקה גנדלמן המועמד העצמאי לראשות העיר חדרה; “כנראה שמישהו חושש מכוחו של גנדלמן בשכונת גבעת אולגה-חדרה, אחרת קשה להסביר מדוע הוא המועמד היחיד אשר משחיתים רק את שלטיו בשכונה!”.

ממטה גנדלמן, נמסר בתגובה: “אנחנו לא נסטה מהדרך שנקטנו בה מתחילת הקמפיין ולא נדרדר למלחמות רחוב מסוג זה. השחתת שלט כזה או אחר לא יפגעו ולו במאומה ממעמדו של צביקה גנדלמן ברחבי השכונה, ההפך הוא הנכון, צעדים אלה רק מוכיחים בפעם המי יודע כמה שהוא האדם הנכון להנהיג את העיר חדרה למחוזות אחרים ונקיים יותר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן