בחירות חדרה 2008

רשימת “חדרה 1” חגגה במסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו של תא”ל במיל’ צביקה גנדלמן

0
0

במטה המרכזי ברחוב הלל יפה, חדרה, כמו במבצע סודי ביותר עמלו אוהדיו של גנדלמן המועמד לראשות העיר חדרה והצליחו להפתיע אותו והבטיחו “החגיגה הגדולה תגיע בעוד חודשיים ימים, יום לאחר הבחירות המוניציפאליות הקרובות”
רשימת
רשימת “חדרה 1” חגגה במסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו של תא”ל במיל’ צביקה גנדלמן

רשימת “חדרה 1” המתמודדת בבחירות לעיריית חדרה בראשות תא”ל במיל. צביקה גנדלמן הכינה מסיבת הפתעה למועמדה לרגל יום הולדתו ה-52, במטה המרכזי ברחוב הלל יפה בעיר.

כמדי יום שישי בחודשים האחרונים גם ביום שישי האחרון, יצא צביקה גנדלמן המועמד לראשות העיר חדרה, לסיור ברחבי העיר מלווה בתומכיו הרבים. אלא שהפעם בתום הסיור כשחזר למטה המרכזי ברחוב הלל יפה בעיר, חיכו לגנדלמן מספר רב של פעילים ותומכים אשר הגיעו לחגוג עמו את יום הולדתו ה-52 שחל באותו היום.

הנוכחים, קיבלו את גנדלמן בעוגה ובשירי יום הולדת שמח ובמקביל, ציינו, כי; “החגיגה הגדולה תגיע בעוד חודשיים ימים בדיוק, יום לאחר הבחירות המוניציפאליות הקרובות”.

גנדלמן, הופתע ממסיבת ההפתעה שתוכננה בקפידה רבה בימים שקדמו ליום הולדתו ולמרות שניחן בחושיו הצבאיים לא הצליח התת אלוף במילואים, לגלות את התכנונים האסטרטגיים הרבים שנערכו בעבור מסיבת ההפתעה.

גנדלמן, הנרגש ומאושר, הודה המילים חמות לכול הנוכחים ובמקביל ציין, כי המשימה שעומדת לנגד עיניו היא ניצחון בבחירות הקרובות ב-11 בנובמבר 2008.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן