בחירות נתניה 2008

נתניה: המועמד חיים פרידריך מזמין את מרים פיירברג לעימות פומבי

0
0

לדברי אנשי מטה פרידריך; “הירידה הדרמאטית של פיירברג בסקרים מלחיצה אותה והיא עוברת להתקפות מכוערות; משתמשת בלשון זולה ומוסרת אינפורמציה שקרית וזדונית על חיים פרידריך ◄ פיירברג הפכה את עיר התיירות לעיר שנראית תאומה לבגדאד בימיו של סדאם חוסיין
נתניה: המועמד חיים פרידריך מזמין את מרים פיירברג לעימות פומבי
נתניה: המועמד חיים פרידריך מזמין את מרים פיירברג לעימות פומבי

“הציבור בעיר נתניה שעומד ללכת לקלפי זכאי לעימות פומבי בין מי שמבקשים להוביל את העיר ב- 5 השנים הבאות” – אמר חיים פרידריך בכנס של עולים ממדינות חבר העמים שנערך בנתניה בערב החג; “אני מציע שהעימות ייערך לעיני התקשורת הארצית, המקומית, רדיו אמצע הדרך 90 FM והטלוויזיה המקומית ותושבי העיר. אני מציע לקיים אותו בהיכל התרבות העירוני. תהיה זו הזדמנות לבחון את סדרי העדיפויות הנכחיים של העירייה בעידן פיירברג ולאלץ אותה לענות על נושאים שמעסיקים את התושבים והיא מעדיפה להתחמק מהם”.

במטה ההסברה של רשימת “תנופה” בראשות חיים פרידריך מסרו שעד היום שראש העיר הגב’ פיירברג התחמקה מההצעה שלהם ל”בדיקת פוליגרף” באשר לתכניותיה להצטרף לממשלת ביבי נתניהו הבאה. אורי ארזי, יועץ התקשורת והאסטרטג של המועמד פרידריך אומר; “בעימות פומבי מוקלט ומצולם, תהיה זו הזדמנות לכל תושב לבחון מי דובר אמת ומי לא ומי באמת ראוי לנהל את העיר הזו” – אמר ארזי.

במטה פרידריך שבחר לדברי אנשיו; “לקיים קמפיין נקי, נדהמו משיחות ותדרוכים אין סופיים שמרים פיירברג מקיימת לאחרונה עם עיתונאים מקומיים וארציים. “היא משדרת בשיחות פאניקה ולחץ, משתמשת בלשון זולה ומוסרת אינפורמציה שקרית וזדונית על חיים פרידריך. לשמחתנו, העיתונות בדקה את האינפורמציה ולא מפרסמת את הברווזים הצולעים שהיא מנסה למכור”.

מוסיף ותוקף בחריפות ארזי יועץ התקשורת; “עצוב ומעורר רחמים שראש עירייה שהייתה מאד פופולארית עסוקה בהשמצות זולות בערב בחירות ומה שמעסיק אותה זה לנסות לטנף את שמו של חיים פרידריך.

זה מראה על מצוקה מצד מי שטינפה את כל רחובות העיר בתמונותיה בשלטי ענק יקרי ערך, והפכה את עיר התיירות לעיר שנראית תאומה לבגדאד בימיו של סדאם חוסיין. כל ילד מתחיל להבין שמצבה של מרים פיירברג מעורר רחמים. גם מרים מבינה שהרחוב נטש אותה והירידה החדה בסקרים והעובדה הזו מלחיצה אותה. בצר לה היא עוברת להשמצות זולות ולא רציניות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן