בחירות נתניה 2008

נתניה: עמית מרו מ”הירוקים” חש שהערכים שהמפלגה מציגה מלווים אותו מילדותו

0
0

מרו; ראשית כל חשוב לטפח בצורה רצינית ויעילה את תהליך האינטגרציה והעמדתם של תקציבים מתאימים במערכת החינוך בעיר לטובת הנושא ◄ הגיע הזמן לשלב את הילדים יוצאי אתיופיה בכל בתי הספר בעיר נתניה.
נתניה: עמית מרו מ
נתניה: עמית מרו מ”הירוקים” חש שהערכים שהמפלגה מציגה מלווים אותו מילדותו

עמית מרו (29) הוא המועמד הראשון מיוצאי אתיופיה של מפלגת הירוקים בעיר נתניה. את מסעו לישראל החל עמית בהיותו גיל חמש במסגרת העלאת יהודי אתיופיה ב-“מבצע משה” ומאז עלייתו ארצה הוא מתגורר בשכונת קריית נורדאו. כיום הוא עובד בהיי-טק, כבודק תוכנה בחברת infinty.

מרו, החל את פעילותו הקהילתית כרכז נוער מטעם עיריית נתניה, במועדון הנוער בשכ’ קריית נורדאו; “כבר בתור רכז נוער, הבנתי שלא רק שאפשר לעזור לנערים יוצאי אתיופיה להיכנס למסלול חיים טוב ונכון יותר אלא הבנתי גם, כי עזרה מסוג זה עשויה גם לשנות את פילוסופיית החיים וסולם הערכים שלי. קהילת יוצאי אתיופיה היא חלק ממני ואעשה הכול כדי לקדם ולשפר את מעמדם של בני העדה בעיר”.

לדברי עמית מרו; “ראשית כל חשוב לטפח בצורה רצינית ויעילה את תהליך האינטגרציה והעמדתם של תקציבים מתאימים במערכת החינוך בעיר לטובת הנושא. הגיע הזמן לשלב את הילדים יוצאי אתיופיה בכל בתי הספר בעיר נתניה.

מאחר וחלק גדול מההורים הם אנשים קשיי יום ואין ברשותם התקציב הדרוש להסעת ילדיהם לבתי הספר בעיר, הגיע הזמן שעיריית נתניה, תתקצב לפחות חלק מהתשלומים שנדרשים. מימון הסעת תלמידים מקריית-נורדאו לבתי הספר בעיר על ידי עיריית נתניה יכול להיות צעד נכון”.

“אומנם לא מזמן התפקדתי ל”מפלגת הירוקים” אבל אני חש, כי רוב ערכיה הם אלה שמלווים אותי משחר ילדותי. אני קורא לכל תושבי נתניה, הרוצים לשנות ולהשפיע לעשות מעשה, להתפקד למפלגה המחויבת להקדיש עצמה לבעיות העיר ולפעול למען האזרח הקטן. הצביעו בבקשה, למפלגת “הירוקים” – המליץ מרו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן